سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجلس خبرگان رهبری ستون فقرات جامعه اسلامی است/ مجلس اصولگرای حقیقی و واقعی شکل گیرد


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز صبح امروز (سه شنبه) طی سخنانی در همایش علماء، ائمه جماعات و روحانیت تهران که در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: علما و بزرگان در تاریخ اسلام همواره پیشتازان جامعه بودند و در نظام اسلامی بالاترین، بهترین و زیباترین نقش را ایفا کردند و دقیقا رسالت الانبیاء را تحقق بخشیدند.

وی افزود: امروز در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم و در این میان علما باید بهترین حضور و عالی‌ترین نقش را ایفا کنند. البته همواره علما در همه صحنه‌های اجتماعی نقش‌شان را ایفا کردند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز انتظار می‌رود که علما، ائمه جماعات و روحانیت همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دو صحنه را به زیبایی رقم بزنند، یکی حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح توسط مردم؛ این علما هستند که باید مردم را برای حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تشویق کنند و از سوی دیگر صالحین را به مردم معرفی کنند تا ملت کاندیداهای اصلح را انتخاب نمایند.

ابراهیمی با بیان اینکه علما می‌توانند بهترین مبلغ و بیانگر لیست‌های مورد حمایت خودشان به مردم باشند، گفت: علما کاری کنید که یک مجلس اصولگرای حقیقی و واقعی و در خط امام و رهبری شکل گیرد و محقق شود.

وی در پایان با بیان اینکه خبرگان رهبری ستون فقرات جامعه اسلامی هستند، یادآور شد: باید تلاش‌های لازم صورت گیرد تا افراد شایسته و برجسته که مورد عنایت جامعتین هستند توسط علما به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CC0DN9


ویدیو مرتبط :
مجلس خبرگان-انتخاب رهبری