ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احتمال غیبت گودین در بازی رفت اتلتیکو مقابل بایرن مونیخ


احتمال غیبت گودین در بازی رفت اتلتیکو مقابل بایرن مونیختسنیم/ کاپیتان تیم فوتبال اتلتیکو مصدوم شد و شاید دو بازی حساس پیش‌روی تیمش را از دست بدهد.
در پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) اتلتیکومادرید مقابل میزبانش، اتلتیک بیلیائو در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، دیه‌گو گودین، مدافع اروگوئه‌ای روخی‌بلانکو در همان ابتدای بازی دچار مصدومیت شد و در دقیقه 11 جای خود را به لوکاس هرناندس داد.
هنوز مدت دوری این بازیکن از میادین اعلام نشده است، اما باشگاه اتلتیکومادرید در حساب کاربری «توئیتر» خود اعلام کرده که گودین از ناحیه عضلات همسترینگ پشت کشاله ران پای راست خود دچار مصدومیت شده است.
گودین 30 ساله که یکی از ارکان اصلی اتلتیکومادرید به شمار می‌رود با این شرایط حضورش در بازی شنبه شب مقابل مالاگا در رقابت‌های لالیگا و بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ که چهارشنبه شب آینده خواهد بود، در هاله‌ای از ابهام است.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ 1-1 اتلتیکو مادرید | بازی رفت 1974