تساوی پرسپولیس و سیاه جامگان در نیمه نخست


نیمه نخست دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران پرسپولیس تهران از ساعت 17 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان سیاه جامگان مشهد است که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را سید حسین کریمی در دقیقه 5 برای سیاه جامگان و مهدی طارمی در دقیقه 41 برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

نیمه نخست:

دقیقه 5 حرکت خوب شاگردان فرهاد کاظمی درون محوطه جریمه پرسپولیس فرصت خوبی را برای گلزنی این تیم به وجود آورد. حمیدرضا علی‌عسگر درون محوطه جریمه پاس خوبی را برای سید حسین کریمی ارسال کرد و این بازیکن هم با یک شوت دقیق توپ را از بین پاهای مکانی عبور داد تا تیمش صاحب گل شود.

دقیقه 11 یاران سیاه جامگان فرصت خوبی را برای گلزنی به دست آوردند اما این بار ضربه سید حسین کریمی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه 12 پشت محوطه جریمه سیاه جامگان پرسپولیسی‌ها صاحب توپ شدند و در ادامه علی علیپور پاس زیبایی را برای محسن مسلمان ارسال کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29 کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه سیاه جامگان توپ را در اختیار گرفت و با ضربه پای راست قصد داشت دروازه را هدف قرار دهد اما شوت او از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 41 حرکت خوب یاران پرسپولیس و پاس علیپور درون محوطه جریمه باعث شد مهدی طارمی با دروازه‌بان سیاه جامگان تک به تک شود و او نیز پس از دریبل دروازه‌بان، دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، امید عالیشاه، مایکل اومانا، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، علی علیپور و محسن مسلمان به میدان رفت.

سیاه جامگان نیز امروز با ترکیب محمدحسین عین افشار، سید میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگر، رضا شربتی، علیرضا نقی‌زاده، مهدی جعفرپور، مصطفی احمدی، سید حسین کریمی، سید ایمان موسوی، میلاد نوری، کیل کونیا مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سیاه جامگان 1-2 پرسپولیس