سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست عناوین رایگان ماه مه دو سرویس پلی استیشن پلاس و اکس باکس لایو گلد مشخص شد


طبق روال همیشه، دو کمپانی سونی و مایکروسافت اخیرا از لیست عناوین رایگان ماه آتی دو سرویس پلی استیشن پلاس و اکس باکس لایو گلد رونمایی کرده اند و مشترکین این دو سرویس قادر خواهند بود از فردا به مدت یک ماه، بازی هایی را به صورت رایگان دانلود و تجربه نمایند.

سونی که ماه گذشته عناوین نه چندان جذابی در اختیار مخاطبان گذاشته بود، این ماه با دستی نسبتا پر وارد میدان شده و مجموعه ای از عناوین ارزان قیمت اما دوست داشتنی را در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار داده است. در ماه مه میلادی، دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4، به سه عنوان Tropico 5 ،Table To Racing: World Tour و Switch Galaxy Ultra دسترسی خواهند داشت.

در این میان، دارندگان کنسول نسل قبلی پلی استیشن 3 هم از یاد نرفته اند و می توانند با دو عنوان LocoRoco Cocoreccho و Bionic Commando Rearmed برای مدت زیادی سرگرم شوند. و در نهایت، خریداران کنسول قابل حمل پلی استیشن ویتا می توانند علاوه بر Switch Galaxy Ultra (که برای پلی استیشن 4 هم عرضه شده)، بازی جذاب God of War: Ghost of Sparta را نیز دریافت نمایند.

اما بعد از سونی، نوبت به مایکروسافت می رسد که طبق معمول، 4 عنوان در اختیار مشترکین اکس باکس لایو گلد گذاشته است. بعد از لاین آپ بی نظیر عناوین رایگان ماه گذشته اکس باکس وان و اکس باکس 360، مایکروسافت این بار تصمیم گرفته تا عناوینی کوچک تر در دسترس مشترکین اکس باکس لایو گلد قرار دهد.

بنابراین، دو بازی Defence Grid 2 و Costume Quest 2 روی کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان در دسترس قرار می گیرند و کاربران اکس باکس 360 هم می توانند بازی های Grid 2 و Peggle را دریافت نمایند. باید خاطر نشان کرد که بازی انحصاری و بی نظیر Sunset Overdrive کماکان رایگان بوده و تا 15 مه (26 اردیبهشت) فرصت دارید تا آن را به لیست عناوین کنسول خود بیفزایید.


ویدیو مرتبط :
بازی های رایگان ماه آپریل پلی استیشن پلاس