سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخوان المسلمین: به مبارزات مسالمت آمیز تا تحقق اهداف کامل انقلاب ادامه می‌دهیم


اخوان المسلمین: به مبارزات مسالمت آمیز تا تحقق اهداف کامل انقلاب ادامه می‌دهیمتسنیم/ معاون رهبر جماعت اخوان المسلمین مصر تاکید کرد که این جماعت به مبارزات مسالمت آمیز خود تا تحقق اهداف کامل انقلاب ادامه خواهد داد.

به گزارش رسانه‌های خبری مصر، «محمود عزت» گفت که جماعت اخوان المسلمین به مسیر خود که استاد حسن البنا (موسس اخوان المسلمین در سال 1928) ترسیم کرده است مبنی بر مبارزه مسالمت آمیز برای بازپس گیری آزادی و کرامت شهروندان ادامه خواهد داد.
وی افزود: ما با خداوند و تمامی گروه های انقلابی و ملی عهد می بندیم که به مبارزه مسالمت آمیز انقلابی خود تا تحقق کامل اهداف خود ادامه می دهیم.

دیدار وزیر دفاع مصر با هیئت سنای آمریکا
صدقی صبحی وزیر دفاع مصر شنبه شب با هیئت مجلس سنای آمریکا به ریاست سناتور لیندسی گراهام رئیس کمیته فرعی عملیات های خارجی و عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا دیدار و درباره راهکارهای مبارزه با تروریسم در سطح منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.
در همین رابطه محمد سمیر سخنگوی نظامی مصر اعلام کرد که در این دیدار طرفین به بیان دیدگاه خود درباره تحولات منطقه و تلاش های بین المللی در خصوص مبارزه با تروریسم پرداختند و تعدادی از پرونده های دارای اهتمام مشترک مصر و آمریکا نیز بررسی شد.
صبحی در این دیدار اهمیت تشریک مساعی بین المللی به منظور نابودی گروه های افراطی و تروریستی و مقابله با خطرات و تهدیدات آن در سطح منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.
در این دیدار همچنین محمود حجازی رئیس ستاد مشترک ارتش مصر و تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مصر و نیز سفیر آمریکا در قاهره حضور داشتند.

امضای 6 توافق و یادداشت تفاهم مصر و موریتانی
رئیس جمهور موریتانی که به قاهره سفر کرده است با همتای مصری خود دیدار کرد.
در این دیدار که در مقر ریاست جمهوری مصر در منطقه مصر الجدیده برگزار شد، محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور موریتانی و عبدالفتاح السیسی همتای مصری وی شاهد امضای 6 توافقنامه و یادداشت تفاهم بین دو کشور بودند.
این توافقنامه ها و یادداشت های تفاهم به نفت، حمل و نقل دریایی، بهداشت، فرهنگ، مسکن و کشاورزی مربوط است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
دکتر جلیلی - نقش مردم در تحقق اهداف انقلاب