ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوارز: به خاطر لیگ قهرمانان اروپا، قید لیورپول را زدم


سوارز: به خاطر لیگ قهرمانان اروپا، قید لیورپول را زدمباشگاه خبرنگاران/ مهاجم آماده این روزهای بارسلونا که با آبی اناری‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت از دلایل خود برای ترک بندر گفت. لوئیز سوارز اعلام کرد که دلیل وی برای ترک بندر لیورپول و پیوستن به جمع کاتالانها کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
سوارز که در ژانویه سال 2011 با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند از آژاکس راهی آنفیلد شد در 1333 بازی برای لیورپول 82 گل به ثمر رساند و در سال 2014 نیز به بارسلونا پیوست.
این مهاجم اروگوئه‌ای در فصل خاطره انگیز 2014-2013، 31 گل برای باشگاه خود به ثمر رساند و در آن فصل لیورپولی‌ها با اختلاف دو امتیاز پشت سر منچستر سیتی قرار گرفتند.
با وجود نخستین حضور لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا پس از فصل 2009-2010، سوارز قصد داشت که در باشگاهی حضور داشته باشد که بخت بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد او در مصاحبه با روزنامه"دیلی میل" اعلام کرد: همیشه دلم می‌خواست که به باشگاه لیورپول کمک کنم تا بتواند در بهترین سطح ممکن بازی کند چرا که تیم به مدت پنج سال از شرایط ایده‌آل دور بود.
من و سایر اعضای تیم عادت داشتیم که در اتاق رختکن در مورد این مسائل صحبت کنیم چنانچه لیورپول نتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند برای باشگاه دشوار خواهد بود که بتواند بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد.
دلیل من برای حضور در بارسا این است که این تیم نه تنها فرصت بازی را برای بازیکنان فراهم می‌کند بلکه پتانسیل قهرمانی را نیز دارد سوارز در نخستین فصل حضورش در بارسلونا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس گل به ثمر رساند هم چنین با قهرمانی آبی اناری پوشان در لالیگا و کوپا دل ری سوارز توانست افتخار کسب سه گانه را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
امید ها و آرزو های لوئیز سوارز در لیگ قهرمانان اروپا