ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ستاره های ورزشی سال 2016 از نگاه کارشناسان یورواسپورت


به گزارش ایرنا از یورواسپوت، ستارگان ورزشی سال جدید میلادی در رشته های مختلف ورزشی به شرح زیر پیش بینی می شود:**دو و میدانی:تریوون برومل: دونده 19 ساله آمریکایی در رقابتهای انتخابی تیم آمریکا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، عنوان دوم را پس از 'تایسون گای' به دست آورد و دهمین دونده سریع تاریخ لقب گرفت.اوسین بولت، دونده 26 ساله جامائیکایی تا 21 سالگی نتوانست به این مهم دست یابد.با یک بررسی ساده می توان متوجه شد که 'بولت'، 'بلیک'، 'آسافا پاول'، 'تایسون گای' و 'جاستین گاتلین' پس از دوران نوجوانی سریع تر شده اند و 'برومل' در حال حاضر زمان زیادی برای پیشرفت دارد.

** راگبی:الیوت دالی بهترین بازیکن 23 ساله انگلیس است که در تیم ملی زیر 16، 18 و 20 سال این کشور بازی می کرد و در این تیم ها عملکرد درخشانی داشته است. این بازیکن در حال حاضر 23 ساله است و بدنبال حضور در تیم ملی انگلیس است.

** بوکس:آنتونی جاشوا در حال حاضر قهرمان بریتانیا، کشورهای مشترک المنافع و شورای جهانی بوکس در سنگین وزن است. اوبه سرعت در حال تبدیل شدن به ستاره بعدی بوکس بریتانیا است.

** فوتبال:جیانی اینفانتیو دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و نامزد انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است. بدنبال محرومیت هشت ساله بلاتر و پلاتینی، شانس اینفانتینو برای تصاحب کرسی ریاست فیفا بیشتر شده است.

** تنیس:الکساندر زورف : تنیس باز 18 ساله آلمان که جوان ترین بازیکن در میان 100 بازیکن برتر دنیا است و با قدرت و سرعت بدنی عالی و قد 1.93 شانس خوبی دارد.

** فوتبال:دله علی ستاره تیم فوتبال تاتنهام انگلیس، می تواند یکی از بهترین بازیکنان جوان یورو 2016 باشد. او در مقدماتی یورو 2016، برای نخستین بار به اردوی تیم ملی انگلستان دعوت شد و می تواند بازیکن کلیدی دهه بعدی برای کشور و باشگاهش باشد.

** شنا:آدام پیتی (بریتانیا)، شناگر 21 ساله بریتانیایی است که مدال طلا ۵۰ متر قورباغه، ۱۰۰ قورباغه و ۴×۱۰۰ متر مختلط امدادی (زن و مرد) در مسابقات جهانی ورزش های آبی ۲۰۱۵ را کسب کرد.سال 2016 سال پیتی خواهد بود و آماده است که در المپیک ریو خوب بدرخشد و اولین شناگر انگلیسی باشد که مدال طلای شنای المیپک را بعد از 28 سال کسب کند.ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قویترین کودکان جهان از دید کارشناسان ورزشی