فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«روزهای خرداد» 88 آماده چاپ/ روایت‌هایی از امام جمعه تهران تا محمد عطریانفر


جواد موگویی نویسنده کتاب «اسرار آیت» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، از آماده چاپ بودن کتاب «روزهای خرداد» خبر داد و گفت: کتاب «روزهای خرداد» در واقع تاریخ شفاهی فتنه 88 است که قرار شده از سوی پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری منتشر شود.

وی افزود: این کتاب که از مصاحبه با افراد مختلف بدون توجه به جهت‌گیری آنها تالیف شده، مصاحبه‌هایی از احمد منتظری، مصطفی کواکبیان، غلامعلی حدادعادل، آیت‌الله سید احمد خاتمی، محمد عطریان‌فر، محمدعلی ابطحی، سید رضا مرندی، صادق زیباکلام،  محمدحسین رحیمیان، محمد سلیمانی، محسن روح‌الامینی، علاءالدین بروجردی، فائزه هاشمی، سردار احمدی مقدم و ... را در خود دارد.

این پژوهشگر حوزه تاریخ معاصر گفت: «روزهای خرداد» از 20 مصاحبه تشکیل شده که هرکدام به صورت مجزا با پاورقی منتشر خواهد شد.

موگویی گفت: کتاب را بیش از 5 ماه است که تحویل حوزه هنری داده‌ام و آماده چاپ است و امیدوارم که به نمایشگاه کتاب برسد.

او اضافه کرد: در نظر دارم این کتاب را دو جلد منتشر کنم و این کتاب در حقیقت جلد اول آن است و این روزها مشغول کارکردن روی جلد دوم آن هستم.

نویسنده «اسرار آیت» گفت: در جلد دوم محمد هاشمی، محسن هاشمی، اسماعیل کوثری، الیاس حضرتی، برخی از وزرای دولت دهم، برخی از نمایندگان مجلس خبرگان مانند آیت‌الله محمد یزدی، مجری مناظره‌های تلویزیونی رضا پورحسین و به طور کلی هرکسی که حرفی برای گفتن از روزهای فتنه 88 داشته باشد را سراغش رفته‌ایم.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/G2O12O


ویدیو مرتبط :
نماز جمعه 29 خرداد 88 (1)