فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز جشنواره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کمیته امداد در مشهد


به گزارش ایرنا، محسن مسعودیان روز شنبه در حاشیه آیین آغاز این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره در رشته های ترتیل، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از امروز آغاز و طی چهار دوره اردویی برگزار می شود
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای قرآنی و ایجاد سبک زندگی بر مبنای قرآن و نهج البلاغه در سطح خانواده های مددجو عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه در هر دوره هشت استان از سراسر کشور به صورت منطقه ای در این مسابقات به رقابت می پردازند، افزود: گروه مخاطب شرکت کننده در هر دوره از این مسابقات 300 مادر و دختر بازمانده از تحصیل، دانشجو و مدیران و معاونان کانونها و مدیران و مربیان پرورشی خوابگاه های این نهاد هستند که در مجموع در قالب چهار دوره با هم رقابت می کنند.
وی اظهار کرد: به طور کلی هزار و 200 مددجو در این دوره از مسابقات شرکت و با یکدیگر رقابت می کنند که در هر گروه از سه نفر منتخب نهایی تجلیل و تقدیر می شود.
مسعودیان گفت: در دوره نخست این مسابقات استانهای اصفهان، سمنان، مرکزی، خراسان رضوی، یزد، تهران، قم و خراسان شمالی از امروز رقابت خود را آغاز کردند که این مسابقات برای مدت چهار روز ادامه دارد.
وی بیان کرد: شرکت در محفل های انس با قرآن، بازدید از اماکن دیدنی، زیارت حرم مطهر و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این مسابقات است.
دوره های بعدی این دوره از مسابقات در تاریخ های 11، 18 و 25 اردیبهشت ماه جاری با حضور منتخبان قرآنی دیگر استانها در مشهد مقدس برگزار می شود.
7496/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره بازیهای سنتی در کمیته امداد طبس