برنامه ریزی دانشگاه پیام نور کرمان برای درآمدزایی


قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور گفت: برنامه ریزی می کنیم که کل درآمدهای حاصل از فعالیت های اقتصادی دانشگاه کرمان در همین دانشگاه هزینه شود تا مسئولان را راغب به تلاش بیشتر در کارهای درآمد زا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "احمد اکبری" در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره به آغاز طرح درختکاری در دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد: این طرح در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان باید به گونه ای اجرا شود که در کشور الگو بوده و سایر استان ها از دانشگاه پیام نور مرکز کرمان الگو برداری کنند.

وی با بیان اینکه در طرح درختکاری حتما باید صرفه جویی در مصرف آب دیده شود، افزود: برای درخت کاری در این دانشگاه باید از درخت هایی استفاده شود که با آب این منطقه سازگاری داشته باشند.

اکبری تصریح کرد: همچنین می توانید از فضای خالی موجود در دانشگاه به عنوان یک مجموعه ورزشی روباز برای در آمدزایی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه سالن امتحانات این دانشگاه جزو بی نظیرترین سالن های استان است، بیان کرد: می توان از این سالن برای درآمدزایی و هزینه در خود دانشگاه استفاده کرد که باید در این خصوص درایت مدیریتی بکار رود.

قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور در ادامه گفت: برنامه ریزی می کنیم که کل درآمدهای حاصل از دانشگاه کرمان در همین دانشگاه هزینه شود تا مسؤلان را راغب به تلاش بیشتر در کارهای درآمد زا کنیم.

"حسین رشیدی نژاد" رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز در این بازدید اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در جای خوبی از شهر واقع شده که این یک پتانسیل و ظرفیت برای دانشگاه است.

وی افزود: سالن امتحانات دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در یک حرکت جهادی در مدت 6 ماه ساخته شد که اکنون برای ما درآمدزایی نیز دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
درس برنامه نویسی پیشرفته دانشگاه پیام نور - مقدمه فصل 1