ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صعود پتروشیمی به نیمه نهایی/ ثبت اولین پیروزی دانشگاه آزاد مقابل شهرداری اراک


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که با اضافه شدن صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی ایران، سر و شکل جدیدی گرفته است در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال موفق شد با نتیجه 76 بر 71 شهرداری اراک را شکست دهد.

با ثبت این نتیجه، دو تیم در بازی شماری به نتیجه 3 بر یک رسیدند و تیم دانشگاه آزاد همچنان یک شکست دیگر تا حذف شدن فاصله دارد.

در دیگر دیدار، تیم‌های پترو شیمی بندر امام صدر نشین لیگ برتر و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند. شاگردان مهران شاهین طبع و تیم پتروشیمی بندر امام که در هر سه بازی قبلی خود مقابل شهرداری تبریز پیروز از میدان خارج شده بودند در این دیدار هم موفق شدند حریف خود را با نتیجه 96 بر 69 شکست داده و ضمن ثبت چهارمین برد به عنوان  نخستین تیم به دور نیمه نهایی لیگ برتر امسال راه یابند.

بازی‌های این مرحله به صورت 4 از 7 برگزار می‌شود که 3 بازی آن در مرحله گروهی انجام شده و دانشگاه آزاد متحمل 3 شکست مقابل شهرداری اراک شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ویدیو؛ پیروزی قاسم رضایی و صعود به مرحله نیمه نهایی