سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمامی آزادی خواهان جهان در پرتو نظام جمهوری اسلامی ایران هستند


به گزارش ایرنا، شعبان سپهر روز شنبه در مراسم جشن انقلاب روستای زنگ آباد بخش چهاردولی توابع شهرستان قروه افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند درخت تنومندی است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و یارای مقابله با قدرت های مطرح جهانی را دارد.
به گفته وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداء ، شعور و آگاهی ملت ایران و در پرتو حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری تحولی در این مملکت بنیاد نهاد.
وی ادامه داد: هنوز چند سالی از این نهاد نوپا نگذشته بود که جنگ ناجوانمردانه بر ملت ایران تحمیل شد و در آن مقطع خون شهدای گرانقدر به پای این نهال نوپا ریخته شد تا تبدیل به درخت تناوری بشود که نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادی خواهان جهان از آن بهره ببرند.
وی به اهمیت انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اسمی از نهضت فلسطین وجود نداشت و مردم آواره بودند و اعتماد به نفس نداشتند.
وی افزود: کل لبنان تحت اشغال رژیم صهیونیستی بود و مقاومت معنایی نداشت اما در پرتو انقلاب امت اسلامی زیر پرچم پیامبر(ص) اعتماد به نفس تازه ایی پیدا کردند و به خودباوری رسیدند و توانستند در مقابل جباران و ظالمان تاریخ بایستند.
به گفته این مسئول امروز رژیم اشغالگر قدس سپر آهنی درست کرده و دیواری به دور خود کشیده که از گزند نیروهای حزب الله و رزمندگانی که برای آزادی قدس شریف مبارزه می کنند در امان باشد و موشک های حزب الله و غزه موجب وحشت و ترس مزدوران صهیونیستی شده است.
وی افزود: تنها قدرتی که می تواند نظام کاپیتالیسم و نظام سرمایه داری غرب و نظام سلطه غرب ایستادگی کند نظام و تمدن اسلامی است که پرچمدار آن نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سپهر با اشاره به اینکه آمریکا از سر ترحم در برجام کوتاه نیامد افزود: به پشتوانه رهبر و رهبرانی بزرگ، ملت بزرگ، تقدیم شهدای بسیار، وجود نیروهای توانمند در دفاع از کشور و وجود دانشمندان و دیپلمات های زبده توانستیم در برجام پوزه دشمن را به خاک بمالیم.
وی اظهار کرد: هم اکنون ایران اسلامی جزء 10 کشور برتر دنیا در عرصه هسته ای، سلول های بنیادین، نانوتکنولوژی و تسلیحات دفاعی است و موفقیت های ما منحصر به یک یا دو عرصه نیست که بخواهند آن را محدود کنند.
فرماندار قروه در بخش دیگر از صحبت های خود به حادثه بزرگ انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات یک مقطع حساس و سرنوشت ساز در تاریخ است و دشمنان در کمین نشسته اند تا ببینند پس از برجام چه اتفاقی در این مملکت اتفاق می افتد.
به گفته وی ما موظف هستیم که زمینه حضور همه آحاد ملت از جریانات و سلایق مختلف سیاسی در پای صندوق رای را فراهم کنیم و این امر یک وظیفه ملی و شرعی است چرا که برای این صندوق ها و تعرفه ها چه خون های مقدسی ریخته شده است.
سپهر با تاکید براینکه در پرتو مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران مردم خود برگزار کننده انتخابات هستد، افزود: از معتمدین مردم هشت نفر انتخاب شده اند که در کنار هیات اجرایی مقدمات انتخابات را فراهم می کنند تا در پای صندوق رای به هر کسی که می خواهند رای بدهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما یک امت و یک ملت زیرسایه یک پرچم ، رهبر و قانون اساسی زندگی می کنیم و اختلاف سلائق ما را از هم جدا نمی کند و نباید رفتار غیر اصولی برای انتخابات وجود داشته باشد بلکه باید با عدالت رفتار کرد و دیگران را تخریب نکرد تا همبستگی و وحدت در جامعه حفظ بشود.
قروه در 90 کیلومتری شرق کردستان قرار دارد.
7345/6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند!!!