سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«باران» هوای تهران را سالم کرد


محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت گفت: با توجه به اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میزان غلظت آلاینده‌ها امروز در مقایسه با روزهای اخیر کاهش زیادی داشته است و کیفیت هوا در شرایط سالم قرار دارد.

وی افزود: میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 2.5 میکرون که در روزهای اخیر به عدد 160 نیز رسیده بود و در برخی ایستگاه‌ها تا 200 هم دیده شده بود، امروز بر روی عدد 96 قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط سالم است.

وی تصریح کرد: ناپایداری‌های اخیر و میزان بارندگی‌ها طی دو روز گذشته، تأثیر چشمگیری در کاهش میزان آلاینده‌های هوای شهر تهران داشته است و بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی این ناپایداری‌ها تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YQ4LZN


ویدیو مرتبط :
آب و هوای سالم