سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد کامیون با تریلر در جاده تلو تهران یک کشته بر جای گذاشت


سید جلال ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت6:10 امروز خبر تصادف دو دستگاه خودروی سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده تلو بالاتر از معدن تلو به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به جزئیات حادثه بیان کرد: یک دستگاه تریلر که بار ستون های آهنی حمل می کرد، به دلیلی نامشخص در کنار جاده متوقف بود که یک دستگاه کامیون با بار شن و ماسه با قسمت عقب تریلر برخورد کرد.
ملکی افزود: راننده تریلر که هنگام حادثه در کنار خودرو خود حضور داشت، بر اثر این برخورد زیر لاستیک های تریلر محبوس شد.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات موجود تریلر را از سطح زمین بلند کرده و راننده را از زیر لاستیک ها خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: به دلیل شدت جراحت راننده تریلر در این حادثه جان خود را از دست داد.
وی یاآور شد: عملیات آتش نشانان ساعت 7 و 6 دقیقه پایان یافت.
تهرام/7243//7244

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برخورد شدید کامیون و خودرو دو کشته بجای گذاشت!!!