سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اروپا در سکوت، تماشاگر جنایات ترکیه است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  اروپا در سکوت تماشاگر جنایات اردوغان است. این در حالی است که عملیات در آنکارا در جنوب شرقی ترکیه جریان دارد و جنگی علیه مردم این کشور در جریان است.

«رونالد اتسل» در مطلبی که روزنامه «نویس‌دویچلند» آن را منتشر کرد نوشت که هیچکس در اروپا نمی‌تواند جلوی کارهای اردوغان را بگیرد. با این اوصاف وی قرار است 3 میلیارد یورو از بروکسل وام بگیرد تا به این وسیله بتواند بحران مهاجران را مدیریت کند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «اردوغان آمادگی دارد که این اقدامات کثیف را در مرز سوریه با ترکیه انجام دهد و پاداش وی سکوت اروپا در برابر جنایات ترکیه است.»

درگیری میان نیروهای ترکیه‌ای و شبه‌نظامیان پ.ک.ک در جنوب شرقی این کشور و به ویژه در شهرهای سیزه و سیلوپی و دیاربکر ادامه دارد.

انتهای‌پیام/م

http://fna.ir/BT8CYV


ویدیو مرتبط :
ترکیه بطورکامل به اروپا متصل شد.اتصال ژاپن و ترکیه وانگلیس!