سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانش آموزان زائراولی حضرت معصومه(س) به قم می آیند


به گزارش ایرنا، حمیدرضا شیخ الاسلام عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم افزود: این دانش آموزان بر اساس طرحی كه در وزارتخانه آموزش و پرورش به تصویب رسیده است، پس از تامین هزینه ها از استانهای مختلف به مدت سه روز به شهر مقدس قم سفر می كنند.
وی بر ضرورت محوطه سازی و ایجاد فضای سبز اردوگاه دانش آموزی 15 خرداد قم تاكید كرد و گفت: این اردوگاه كه در حال حاضر 360 تخت دارد، در صورت تكمیل و تجهیز و فضاسازی مناسب می تواند در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان سراسر كشور قرار بگیرد.
وی از برنامه ریزی جهت احداث زمین چمن مصنوعی و فضاهای ورزشی در اردوگاه 15 خرداد خبر داد و گفت: بسیاری از دانش آموزان مدیریت شخصی خود به دور از خانواده هایشان را اصلا نمی دانند، از این رو برگزاری اردوی یك روزه و آموزش دانش آموزان در این اردوگاه بسیار اهمیت دارد.
شیخ الاسلام در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از ستاد اسكان زائران و مسافران نوروزی ارایه كرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 440 هزار نفر روز در بیش از 400 مدرسه و 4 هزار كلاس درسی كه برای اسكان مسافران فراهم شده بود، اسكان یافتند.
وی از همكاری و مشاركت همه دستگاههای اجرایی در اسكان مسافران نوروزی با توجه به شرایط جوی ناپایدار در نخستین روزهای سال قدردانی كرد و گفت: بحمدالله اسكان زائران كریمه اهل بیت(س) در مدارس قم در امنیت و آرامش كامل به انجام رسید.
نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال 95 با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مرتبط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146/ 6133/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش حضرت معصومه(س) در قم شدن قم banooyeqom.blogfa.com