فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تفاهنامه همکاری شبکه مستند با موسسه آوای هنر سلامت


به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز سه شنبه 15 دی تفاهنامه همکاری بین شبکه مستند و موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر سلامت» به امضای امیر تاجیک مدیر شبکه و ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل موسسه رسید.

در پی این تفاهم بنا است مشارکت هایی در تولید برنامه ها و مجموعه های مستند با موضوع سلامت، تولید میان برنامه های 5 تا 15 دقیقه ای حوزه سلامت در قالب مستن و تولید و پخش تیزرهای فرهنگی با موضوع سلامت شکل بگیرد.

همچنین در حاشیه این نشست داروغه زاده در سخنانی گفت: یکی از بهترین رسانه ها برای عملی شدن اهداف ما، تلویزیون به عنوان رسانه ای قابل دسترسی و اعتماد برای همه مردم است و ارتباط ما با مخاطب عام از این طریق بهتر خواهد بود. به ویژه که نظرسنجی های اخیر ما نشان دهنده پرمخاطب بودن شبکه مستند است و بهترین همکاری را می توانیم با این شبکه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این شبکه مخاطب نخبه و فرهیخته ای دارد و مخاطبان آن نیز می توانند تاثیرگذار باشند. بنابراین چه بهتر که پیام های ما در شبکه مستند منعکس شود.

داروغه زاده از تولید یک مجموعه مشارکتی خبر داد و یادآور شد: مجموعه مستند 30 قسمتی «خیرین سلامت» به کارگردانی محمدعلی فارسی به خیرینی می پردازد که با احداث بیمارستان، درمانگاه، مراکز بهداشتی و... نقش موثری در توسعه فعالیت های مرتبط با حوزه سلامت کشور دارند. این مجموعه در هر قسمت به یک استان می پردازد و در سال 95 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

مدیرعامل موسسه آوای هنر سلامت درباره این موسسه نیز توضیح داد: وزارت بهداشت از خرداد 94 برای بهره برداری از آثار فرهنگی و هنری در راستای آگاهی بخشی به مردم این موسسه را راه اندازی کرد تا بتواند محتوای مورد نظر خود را به محصولات فرهنگی و هنری تبدیل کند.

وی ادامه داد: ما با تولید فیلم و مجموعه های تلویزیونی، تیزرهای آموزشی، مستند، انیمیشن و کلیپ برای ارتقا سلامت جامعه و کاهش هزینه های حوزه بهداشت و درمان می کوشیم و وظیفه داریم بهتری محصولات را در راستای این اهداف به تولید برسانیم.

داروغه زاده در پایان گفت: ما برای همراه کردن مستندسازان خلاق با موسسه خود می توانیم ترتیب بازدید آنها از مراکز درمانی وزارت بهداشت را بدهیم یا کارگاه های آموزشی برایشان برگزار کنیم تا اینگونه تولیدات بهتری در این همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
موسسه فرهنگی هنری آوای هنر