فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه هنرهای چوبی 20 استان در سنندج برپا شد


به گزارش خبرنگار ایرنا برپایی این نمایشگاه كه با حضور استاندار كردستان و جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار سنندج گشایش یافت ،یكی از برنامه های جنبی دومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایران است كه به مدت سه روز از 21الی 23اردیبهشت در سنندج برگزار می شود.
رئیس دبیرخانه دایمی جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایران در ارتباط با جزئیات برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در قالب 40غرفه از آثار دستی 20استان كشور به مدت سه روز برگزار می شود.
به گفته جمال ارشدی آثار این نمایشگاه علاوه بر عرضه، به صورت مستقیم نیز به فروش می رسد.
او بازدید از این نمایشگاه را برای عموم آزاد اعلام كرد و گفت: علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا شامگاه پنجشنبه 23 اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر از ساعات 9تا 12 و 16تا 20 از این نمایشگاه بازدید كنند.
عبدالمحمد زاهدی استاندار كردستان به همراه مدیران كل حوزه استاندار، امور اجتماعی استانداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تمام غرفه های این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفت و گو كرد.
دومین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران 21 تا 23 اردیبهشت در سه بخش موسیقی اقوام، نمایشگاهی و پنل تخصصی برگزار می شود.
در این جشنواره در بخش موسیقی از گروه های برتر كشوری دعوت شده است و در بخش پنل تخصصی نیز صاحبنظران در حوزه های موسیقی و هنرهای چوبی به بحث و تبادل نظر می پردازند.
21 گروه موسیقی از استان ها و شهرهای مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان، چهار محال و بختیاری و سلیمانیه از كردستان عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت.
3033 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایتالیا سه نمایشگاه تخصصی در تهران برپا می کند