ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قاسمی‌پور: سوء تفاهم‌‌ پیش آمده بود و حل شد/ با احدی راهی استانبول می‌شوم


به گزارش خبرگزاری فارس، طی روزهای گذشته اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس APB در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شد که بنا به مشکلات شخصی نمی‌تواند مربیگری محمدپور و قاسمی پور را در دور سوم رقابت‌های بوکس حرفه ای آیبا APB بر عهده داشته باشد.

احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس نیز در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی APB اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات مربی سابق تیم ملی بوکس APB از این پس احدی تنها مربی اختصاصی احسان روزبهانی خواهد بود. حالا با گذشت چند روز شاهد هستیم که سوء تفاهم پیش آمده حل شده و اکبر احدی به خواسته ملی پوشان در مسابقات لیگ حرفه‌ای کنار آنها حضور خواهد داشت.

امین قاسمی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور در سومین مرحله مسابقات لیگ حرفه‌ای APB که قرار است طی چند روز آینده به میزبانی ترکیه برگزار شود، گفت: چهاردهم بهمن‌ماه راهی استانبول می‌شوم تا در سومین مرحله مسابقات لیگ حرفه‌ای APB شرکت کنم. خوشبختانه از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستم و از امروز اولین مرحله تمریناتم را در تهران آغاز کردم.

وی در ادامه عنوان کرد: تمریناتم زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم APB  پیگیری می‌شود و ان‌شاءالله در این رقابت‌ها او به عنوان مربی کنار من حضور خواهد داشت.

قاسمی‌پور در پاسخ به این سؤال که مسئولان فدراسیون مدعی شده بودند که احدی قرار است تنها مربی اختصاصی احسان روزبهانی باشد آیا حضور احدی در کنار شما با هماهنگی مسئولان فدراسیون است، گفت: یکسری سوء تفاهمات پیش آمده بود که خوشبختانه حل شد و اکبر احدی قرار است در سومین مرحله از مسابقات به عنوان مربی کنار من حضور داشته باشد.

نماینده بوکس ایران در مسابقات APB در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت شما در انتخابی تیم ملی چه بود، گفت: پیش از اینکه انتخابی تیم ملی برگزار شود ما در اردوی مشترک حضور داشتیم و پس از بازگشت به تهران خیلی خسته بودیم و حضور ما در انتخابی ریسک بزرگی بود، چرا که پس از انتخابی باید در مسابقات لیگ حرفه‌ای شرکت کنیم و به همین دلیل در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم.

وی در مورد شانس حضور خود در المپیک برزیل، گفت: اگر در سومین مسابقات به پیروزی دست یابم و در مرحله بعد هم موفق به شکست حریفانم شوم، احتمال حضورم در المپیک برزیل بسیار زیاد است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/Y06BL3


ویدیو مرتبط :
سوء تفاهم در ارتباط با دیگران