سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در جوانرود برگزار شد


به گزارش ایرنا؛ مدیر آموزش و پرورش جوانرود در این مراسم گفت: 12 هزار و 441 دانش آموز در سه دوره تحصیلی در 583 كلاس درس و 154 مدرسه در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
عزت ظاهری؛ با اشاره به كمبود فضاهای آموزشی افزود: به علت مهاجرپذیری و رشد جمعیت اكثر مدارس این شهرستان دو شیفته و مختلط هستند.
وی وجود فضاهای آموزشی تخریبی را یكی دیگر از مشكلات مدارس شهرستان جوانرود عنوان و تصریح كرد: در این شهرستان 150 فضای آموزشی تخریبی وجود دارد كه 30 واحد آن خطرآفرین است.
مدیر آموزش و پرورش جوانرود با بیان اینكه از سوی دولت و خیرین اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ خاطرنشان كرد: با این وضعیت اگر سالی یك یا دو مدرسه ساخته شود بازهم پاسخگو نمی باشد.
ظاهری با بیان اینكه همواره شاهد افتخارآفرینی های دانش آموزان جوانرود در عرصه های علمی و ورزشی هستیم از خیرین مدرسه ساز خواست برای رفع مشكلات فضاهای آموزشی این شهرستان همت گمارند.
وی یادآور شد: خیرین مدرسه ساز پنج كلاس درس را هوشمندسازی و دو قطعه زمین به مساحت 900 متر به آموزش و پرورش جوانرود اهدا كرده اند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان كرمانشاه نیز با بیان اینكه هیچ كس نمی تواند آموزش و پرورش را رها كند گفت: تاكنون گام های مثبتی از سوی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در استان برداشته شده كه قابل تحسین است. افتخاری با اشاره به نقش فرهگیان بخصوص بانوان فرهنگی افزود: 20 باب خانه مسكونی از سوی بانوان فرهنگی به به مجمع خیرین مدرسه ساز استان اهدا شده است.
وی تصریح كرد: هم اكنون 48 پروژه نیمه كار در استان كرمانشاه وجود دارد كه 15 پروژه از این تعداد را خیرین تكمیل كرده اند.
امام جمعه جوانرود هم با تشریح اهمیت مدرسه سازی گفت: الحمدالله امروز در ایران اسلامی مدرسه علاوه بر مسائل آموزشی محلی برای رشد و تعالی و ترویج مسائل دینی و تربیتی است.
ماموستا ملا احمد فخری با اشاره به ثواب باقی الصالحات افزود: احسان و نیكی، اولاد صالح و كتابهایی كه فرد بعد از مرگ از خود به جایی می گذارد و راهگشا برای جامعه می باشد از ثواب آن بهره مند می شود.
وی از خیرین مدرسه ساز خواست برای بهره مندی از ثواب مدرسه سازی بیش از پیش همت گمارند.
در پایان این مراسم خیرین مدرسه ساز شهرستان جوانرود تجلیل شدند.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 كیلومتری شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همایش خیرین مدرسه ساز و کلنگ زنی 9 فضای آموزشی - برخوار