سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابتکار را اسطوره کرده‌ بودند / عملکرد مناسبی از رئیس سازمان محیط زیست ندیدیم


حبیب برومند داش قاپو در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت:‌  متاسفانه خانم ابتکار به یک اسطوره تبدیل شده بود و همه تصور می کردند با ورود دوباره این خانم به سازمان محیط زیست، این سازمان متحول خواهد شد، در حالی که خلاف این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در مشکلات و مسائل کلانی که در کشور بوجود می آید عملکرد مناسبی از خانم ابتکار مشاهده نشده و رضایتی از ایشان نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات عدیده ای که مردم شهرهای جنوبی با آن درگیر هستند افزود: در جنوب کشور مردم به خاطر حضور اکثر صنایع در داخل یا خارج شهرها و منابع نفتی و میعانات و بخارهای شهر دچار مشکلات زیادی هستند و باید راهکاری در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: حل این مشکلات مستلزم همکاری همه دست اندرکاران و سازمان های مربوطه است.

برومند با تاکید بر مشکلاتی که با بارش باران، ورود ریزگردها و افزایش دمای هوا برای مردم مناطق جنوب به وجود می آید، گفت: برخی از این مشکلات طبیعی است ولی باید برای مشکلاتی که در رابطه با استقرار صنایع در این شهرها به وجود آمده است راهکاری اندیشیده شود.

برومند تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی در ارتباط با سالم سازی صنایع قوانینی مصوب کرده که صنایعی که آلایندگی بیشتری دارند کنترل شده و بهینه سازی شوند، ولی متاسفانه حتی با تصویب این قوانین راه به جایی نبرده‌اند. لذا لازم است وزارتخانه های مربوطه اقدامات جدی انجام دهند و سازمان محیط زیست باید سردمدار این این وزارتخانه ها باشد.

وی گفت:  این از وظایف خانم ابتکار است که پیشقدم شود این در حالی است که بعضا مشاهده می شود در مشکلاتی که برای مناطق جنوبی به وجود آمده است وزیر بهداشت زودتر از خانم ا بتکار در محل حضور پیدا کرده و ایشان پیرو وزیر بهداشت عمل کرده اند.

انتهای پیام/

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی خانم دکتر ابتکار رئیس محترم سازمان محیط زیست