فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری 23 دوره آموزش خانواده در مدارس شهرستان روانسر آغاز شد


به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش روانسر روز سه شنبه در نشست شورای انجمن اولیاء و مربیان این شهرستان با اشاره به اینکه دوره های آموزش خانواده بصورت حضوری در مدارس برگزار می شود گفت: این دوره ها به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت اولیاء در زمینه های تربیت فرزندان برگزار می شود.
امان الله فرجی افزود: دوره های آموزش خانواده در پیش دبستانی ها چهار جلسه، در مدارس ابتدایی شش جلسه و در دبیرستان های دوره اول و دوم هرکدام به ترتیب 6 و پنج جلسه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: دوره های آموزش خانواده با همکاری مدیران مدارس و با حضور مدرسان رسمی آموزش خانواده که دارای کارت رسمی هستند تشکیل می شود.
مدیر آموزش وپرورش روانسر اضافه کرد: در این دوره ها علاوه بر تدریس مسائل روان شناسی، بهداشت روحی و روانی در خانواده، در باره تربیت دینی، حجاب وعفاف، امر به معروف و نهی از منکر و تهدیدات فناوری های نوین در تربیت فرزندان بحث می شود.
فرجی گفت: مطالب آموزشی ارائه شده در این دوره ها براساس سرفصل های تعیین شده از سوی سازمان مرکزی انجمن اولیاء و مربیان است.
وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری بیش از 111 مدرسه این شهرستان دارای انجمن اولیاء و مربیان فعال هستند و 32 مدرسه دیگر نیز برابر آئین نامه شرایط تشکیل انجمن را ندارند.
شهرستان روانسر با 143 واحد آموزشی و بیش از هفت هزا ر و 200 دانش آموز دختر و پسر در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در شهرستان نیر