سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیروهای ذخیره اعلام شده برای استخدام در آموزش و پرورش مدارک خود را ارائه دهند


محمود سیفی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پذیرش پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش، سازمان سنجش کشور 27 شهریور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرد.
وی یادآورشد: از این تعداد، پذیرش 199 نفر نیرو در این دستگاه تعلیم و تربیت سهمیه استان زنجان بود.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ثبت نام و ارائه مدارک از 199 نفر نیرو از 23 تا 25 آبان شروع شد که در این میان مدارک برخی ناقص بود و یا خودشان برای ارائه مدارک و یا مصاحبه مراجعه نکردند.
سیفی نیا افزود: این افراد 35 نفر بودند که بنا به دلایل بیان شده راه یابی آنان به مرحله مصاحبه امکانپذیر نشد و این تعداد نیروی ذخیره برای جایگزینی دعوت به ارائه مدارک شده اند.
وی ادامه داد: از طریق تماس تلفنی به این تعداد اعلام شده است تا مدارک خود را از امروز شنبه/30 آبان/ تا سوم آذر تحویل دهند و دوشنبه مصاحبه عمومی و تخصصی انجام خواهد شد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 199 نفر نیروی جدید یک سال در پردیس های دانشگاه فرهنگیان از دوره های آموزشی مورد نیاز بهره مند خواهند شد.
سیفی نیا تاکید کرد: پذیرش نیروهای جدید در آموزش و پرورش در سه گروه هستند.
وی این گروه ها را هنرآموزان، دبیر عمومی و آموزگار و استادکار عنوان کرد و افزود: هنرآموزان برای تدریس در هنرستان ها خواهند بود که باید حداقل مدرک تحصیلی آنان لیسانس باشد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دبیران عمومی و آموزگار نیز باید با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های تخصصی خود و استادکاران نیز باید دارای مدرک فوق دیپلم باشند.
سیفی نیا اظهارکرد: آقایان پذیرش شده در آموزش و پرورش در دانشگاه شهید رجایی تهران دوره آموزشی خود را سپری خواهند کرد و برای خانم ها نیز استان ها به صورت قطب بندی هرکدام در یک یا دو رشته تحصیلی با توجه به ظرفیت و منابع خود اقدام به ارائه آموزش خواهند کرد.
7325/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرایط عجیب آموزش و پرورش برای استخدام !