فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زمزمه آیات الهی در مسیر کاظمین/ برگزاری محفل انس با قرآن در حرم امامین جوادین(ع)+عکس


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، در پنجمین روز حضور کاروان قرآنی شوق تلاوت در عراق قاریان نوجوان کشورمان صبح امروز 24 اسفندماه به حرم حضرت عباس (ع) و امام حسین(ع) مشرف شدند و ظهر نیز کربلا را به مقصد کاظمین ترک کردند.

مسیر رفتن به زیارت بارگاه ملکوتی امام جواد (ع) حدود 3 ساعت طول کشید که در این مدت قاریان نوجوان کشورمان با زمزمه آیاتی از قرآن کریم خود را برای زیارت آماده می کردند.

نزدیک شهر بغداد نیز تلاوتی باصدای استاد محمدصدیق منشاوی پخش شد تا نوجوانان قرآنی از فضای قرآنی حاکم لذت ببرند.

 

 

هر چه به شهر کاظمین نزدیک‌تر می‌شدیم فضای امنیتی هم بیشتر می‌شد به طوری که با وجود رایزنی‌های مسئولان عتبه عباسیه، متولیان حرم امامین جوادین(ع) اجازه بردن دوربین و گوشی به کاروان شوق تلاوت ندادند.

 

 

پس از رسیدن به کاظمین قاریان نوجوان کشورمان در محفل انس با قرآن شرکت کردند. در ابتدای این مراسم یکی از قاریان نوجوان عراقی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و در ادامه سه نفر از قاریان برتر طرح ملی تلاوت آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند و در نهایت محمدجواد پناهی قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت کلام الله مجید پرداخت.

 

 

پس از پایان این محفل نورانی نوجوانان قرآنی کشورمان به زیارت حرمین شریفین کاظمین مشرف شدند و نماز مغرب و عشا را در این مکان مقدس اقامه کردند و در نهایت به هتل محل استقرار در جوار حرم حضرت عباس(ع) بازگشتند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
مستند شهر کاظمین و حرم مطهر امامین کاظمین (ع)