ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



روس‌ها با عبور از خروس‌ها المپیکی شدند/ فرانسه دیگر حریف شاگردان لوزانو


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار پایانی مسابقات انتخابی المپیک اروپا از ساعت 19 بین تیم‌های روسیه و فرانسه در برلین برگزار شد که در این مسابقه روس‌ها توانستند حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند و راهی رقابت‌های المپیک 2016 ریو شوند.

در این دیدار شاگردان لوزان تیلی ست اول را با نتیجه 25 بر 14 به سود خود تمام کردند، اما در ادامه شاگردان الکنو توانستند به بازی برگردند و ست‌های دوم، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 16، 25 بر 23 و 25 بر 21 به سود خود رقم بزنند تا ضمن انتقام شکست مراحل مقدماتی از فرانسه، بلیت المپیک ریو را هم کسب کنند.

به این ترتیب تیم ملی والیبال فرانسه باید در اردیبهشت ماه راهی ژاپن شود تا در مسابقات انتخابی المپیک یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند. پیش از این بازی هم لهستان با حساب 3 بر 2 آلمان را شکست داد تا دیگر تیم اروپایی باشد که در ژاپن برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن تیم ملی والیبال ایران هم حضور دارد که از آن مسابقات 3 تیم برتر به همراه بهترین تیم آسیایی می‌توانند بلیت ریو می‌گیرند. تیم ایران در نخستین میدان رسمی با حضور لوزانو باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/YC85FA


ویدیو مرتبط :
مسابقه کشتی سید متین 6 ماهه با حریف روس