ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جعبه سیاه دربی 52: هنوز دلم از بازی 6 تایی خیلی پر است


جعبه سیاه دربی 52: هنوز دلم از بازی 6 تایی خیلی پر استجام نیوز/ پیشکسوت استقلال که هواداران این تیم او را "اولین سلطان فوتبال ایران" می‌نامند همچنان از صحبت کردن درباره دربی معروف 6تایی‌ها امتناع می‌کند و می‌گوید از آن بازی دل پری دارد.
علی جباری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دربی 82 چیست، اظهار داشت: «من فکر می‌کنم استقلال بیش از هر چیزی به روحیه در این دیدار نیاز دارد. استقلال چیزی از پرسپولیس کمتر ندارد و امیدوارم ظرف امروز و فردا به لحاظ روحی روانی تیم به شرایط خوبش برسد تا بتواند پیروزی را به دست آورد.»
وی در پاسخ به این سوال که شیرین‌ترین خاطره‌اش از دربی‌های پایتخت کدام دربی است، گفت: «در دربی یازدهم که سال 52 برگزار شد شیرین‌ترین خاطره‌ام از دربی‌ها رقم خورد. در آن بازی همان ابتدای کار یک ضربه ایستگاهی به سود ما اعلام شد و چون من همیشه ضربات ایستگاهی را می‌زدم، پرسپولیسی‌ها فکر کردند که باز این اتفاق رخ می‌دهد و حواسشان به من بود ولی به عادلخانی گفتم، رضا کمی پشت من بایست چون می‌خواهم پرسپولیسی‌ها را فریب دهم و تو توپ را به سمت دروازه بزنی. خلاصه داور که سوت زد، من توپ را نیم متر به سمت عادلخانی فرستادم و او با یک شوت دروازه پرسپولیس را باز کرد و کلیه بازیکنان این تیم سر جایشان ایستاده بودند و کاملا غافلگیر شده بودند.»
جباری که 11 بار کاپیتان استقلال در دربی‌ها بوده است، در پاسخ به این سوال که آیا در اولین دربی تاریخ که او هم حضور داشته، حساسیتی وجود داشته است، گفت: «به خاطر دارم که در اولین دربی تاریخ، بازی حساس‌تر از الان بود. آن زمان جو بازی‌ها خیلی سنگین‌تر بود و دلیلش هم رقابت ما و با شاهین بود که بعدا منحل شد و به پرسپولیس تبدیل شد. کاپیتان تیم ما در اولین بازی خدا بیامرز کامبیز جمالی بود که اواخر دوران فوتبالش را پشت سر می‌گذاشت.»
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تلخ‌ترین خاطره‌اش از دربی‌ها کدام بازی است، بیان کرد: «بگذارید بعدا در این‌باره صحبت کنیم. (بعد از سکوتی طولانی اضافه کرد) چه بگویم؟ ترجیح می‌دهم چیزی نگویم.»
جباری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خاطره تلخش از دربی‌ها، همان 6 تای معروف ست، عنوان کرد: «آن بازی را نمی‌توان باور کرد. یک اتفاق نادر بود که هنوز دلم از آن بازی خیلی پر است. بگذریم، بهتر است درباره مسائل دیگر صحبت کنیم.»

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
تعریف حمید درخشان از دربی های شش تایی و هشت تایی