سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خرید بیمه نامه ازدواج از امروز


خرید بیمه نامه ازدواج از امروزایرنا/ معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش جوانان گفت: بیمه نامه ازدواج جوانان از امروز در 9 هزار و 500 شعبه بیمه ایران قابل خریداری است.

محمدرضا رستمی روز شنبه در مراسم رونمائی از بیمه ازدواج جوانان اظهار کرد: دغدغه جوانان و خانواده در این بیمه نامه احصاء و مفاد بیمه نامه یاد شده منطبق با موضوعات جوانان در حوزه ازدواج تدوین شده است.
وی مشاوره های پیش و حین ازدواج، تامین جهیزیه و مسکن و پرداخت مهریه در صورت فوت همسر را از جمله مفاد این بیمه نامه اعلام کرد.
معاون وزیر ورزش در حوزه جوانان افزود: این بیمه نامه با همکاری وزارت ورزش و جوانان و مسئوولان بیمه تنظیم شده است که در این خصوص اطلاعات و موضوعات مورد نظر در حوزه جوانان را در اختیار مسئولان شرکت بیمه ایران قرار دادیم و آنان این بیمه نامه را تهیه کردند.
این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان، هدف از تهیه و تدوین این بیمه نامه را تاثیرگذاری و تعیین کننده بودن خانواده و جوان در خصوص امر ازدواج عنوان کرد و گفت: در این بیمه نامه سعی شده است امر ازدواج از ساحت اجتماعی و عمومی به کانون خانواده برگردد.
وی درباره رونمائی از بیمه ازدواج جوانان گفت: در این بیمه نامه به مسائل مهم جوانان در حوزه ازدواج توجه کردیم و مفاد این تفاهم نامه در راستای حل مساله ازدواج جوانان است.
به گزارش ایرنا، به گفته یکی از مسئولان بیمه ایران تمام خانواده های ایرانی با هر توان مالی امکان خریداری این نوع بیمه نامه را خواهند داشت؛ ضمن اینکه به عنوان مثال ، فردی که یک حق بیمه ماهیانه 50 هزار تومانی را خریداری کرده است ، پس از 20 سال می تواند 2 میلیون و 600 هزار تومان بابت هزینه مشاوره های ازدواج، 18 میلیون تومان بابت برگزاری مراسم عقد و عروسی، 18 میلیون تومان برای جهیزیه یا هزینه مسکن و 13 میلیون تومان هنگام تولد نخستین فرزند از بیمه دریافت کند.
بر اساس این گزارش، در این بیمه نامه هزینه ای نیز بابت به هم خوردن مراسم ازدواج و 10 میلیون تومان کمک هزینه مهریه پرداخت می شود.

***بیمه های حمایتی جوانان در راه است
رستمی ، معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش جوانان همچنین گفت: بیمه حمایتی اشتغال، اوقات فراغت و تحصیل برای حمایت از جوانان، اجرائی می شود.
وی اظهار کرد: بیمه حمایتی ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و گردشگری و بیمه حمایت تحصیلی از جمله برنامه های معاونت جوانان برای کمک به رفع مسائل جوانان است.
رستمی در خصوص بیمه حمایتی اشتغال گفت: در این بیمه، مسائل اقتصادی جوانان ساماندهی می شود و در بیمه حمایتی اوقات فراغت و گردشگری مسایل اوقات فراغت جوانان و خانواده مد نظر گرفته شده است.
وی درباره بیمه نامه حمایتی یعنی بیمه نامه حمایت تحصیلی گفت: در این بیمه نامه به جوانان علاقه مند به ادامه تحصیل، امکان ادامه تحصیل داده می شود.
براساس این گزارش در این مراسم، سید عباس حسینی مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر نگاه و توجه بیمه ایران به حل موضوعات جوانان گفت: کمتر از 2 ماه از تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با بیمه ایران در خصوص این بیمه نامه می گذرد و امروز این موضوع عملیاتی شد که نشان از توجه و ضرورت این دو نهاد به موضوع جوان است.
حسینی در ادامه افزود: مفاد بیمه نامه ازدواج متناسب با نیازهای جوانان تدوین شده است و هم اکنون امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیمه ایران به منظور صدور این بیمه نامه مهیاست.
وی در ادامه با اشاره به انعطاف این بیمه نامه خاطرنشان کرد: بیمه نامه مورد اشاره ، طوری طراحی شده است که در صورت تمایل افراد، پس از ازدواج نیز ادامه می یابد.
مدیرعامل بیمه ایران یکی از برنامه ها و اهداف این شرکت بیمه را ورود به مسائل اجتماعی جامعه عنوان کرد.
مراسم رونمائی از بیمه ازدواج جوانان امروز با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و برخی از مسولان وزارت ورزش و جوانان و بیمه ایران امروز شنبه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تمدید بیمه نامه ثالث بیمه ملت