ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پدر نیمار همه اتهامات را به شرط تبرئه پسرش بپذیرفت


به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار به همراه مدیر برنامه و پدرش صبح امروز در دادگاه حاضر شد، نیروهای امنیتی این دو متهم را با اسکورتی عجیب و بسیار سخت به دادگاه منتقل کردند و همین موضوع باعث عصبانی شدن نیمار شد. پدر نیمار بارها برای صحبت کردن با خبرنگاران اقدام کرد اما مصاحبه با خبرنگاران باید طبق قوانین حاکم بر اماکن قضایی اروپایی باشد و همین موضوع واکنش پلیس و هشدار به پدر نیمار را در پی داشت.

پدر نیمار در دادگاه خود تمامی اتهامات وارد شده بر نیمار را گردن گرفته و گفته است به شرط تبرئه شدن پسرش، برای دفاع از خود درباره همه اتهامات حاضر است اما اگر بیش از این باعث نگرانی و دلخوری فرزندم شوند به برزیل بر می گردم و از پسر می‌خواهم حالا که نه حمایت باشگاهش را می‌بیند و نه عدالت دادگاه را لااقل به کشورش برگردد و به فوتبال کشورش خدمت کند.

نیمار البته ویترین حرفه‌ای توصیه شده توسط مدیر برنامه‌های خود را رعایت کرد و حتی لباس و عینکش در این شرایط به سوژه خبری تبدیل شد اما در هر حال همه خبرنگاران به خوبی می‌دانند که او عصبانی و خسته است و دیگر طاقت تحمل این دادگاه‌های رسمی را ندارد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/QQN9XQ


ویدیو مرتبط :
اعتراف پدر نیمار در مورد قرار داد پسرش