علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تفاهمنامه همکاری بین تکنوپولیس، آیریس و شهرداری اصفهان امضا شد


سرپرست دفتر علمی بین المللی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: عقد این تفاهمنامه همکاری یکی از مهمترین خروجی ها و نتایج فضای نشا ( نقطه شروع ارتباط) در جشنواره ملی شیخ بهایی است.
مژگان یزدیان افزود: این تفاهمنامه همکاری با توجه به برگزاری جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری که شهرداری اصفهان، شهریور امسال میزبان آن است، منعقد شد.
وی با بیان اینکه موضوع اصلی این تفاهمنامه درباره شهرهای علمی و هوشمند جهان است اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد طرفین قرارداد، تجربه ها و دستاوردهای خود در زمینه های شهر هوشمند سبز (Smart green city) و انرژی های نو را به اشتراک بگذارند.
یزدیان اضافه کرد: همچنین مقرر شد با سفر شهردار شهر ' دائجونگ ' کره جنوبی (محل استقرار انجمن جهانی تکنوپولیس ) به شهر اصفهان، پیمان خواهرخواندگی بین این دو شهر امضا شود.
شهر دائجونگ یکی از کلانشهرهای کره جنوبی با حدود یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت است.
وی خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه همکاری به پیشنهاد مرکز منطقه ای پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری غرب آسیا (IRIS) و با استقبال مرکز فناوری های نو شهرداری اصفهان و انجمن تکنوپولیس کره جنوبی منعقد شد.
به گزارش ایرنا، نخستین بار در کشور، طرح 'نشا' (نقطه شروع ارتباط) با حضور سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری روز پنجشنبه 23 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان آغاز به کار کرد و امروز شنبه 25 اردیبهشت پایان می یابد.
در این فضا 14 سازمان و شرکت سرمایه گذار در فضای نمایشگاهی و غرفه های خود به گفت و گو و مذاکره با صاحبان ایده و فناوری و شرکت های دانش بنیان برای سرمایه گذاری روی طرح های نوآورانه آنها پرداختند.
نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری با حضور شهرداران کلانشهرهای دنیا در شهریور امسال در اصفهان برگزار می شود.
دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 23 اردیبهشت امسال با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی امروز 25 اردیبهشت با معرفی طرح های کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران برتر به کار خود پایان می دهد.
انجمن جهانی شهرهای فناوری (World Technopolis Association) یک مرکز علمی و تحقیقاتی وابسته به یونسکو در کره جنوبی است.
ت/3011/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امضا نخستین تفاهمنامه همکاری ایران با اروپا