سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کتاب و کتاب‌خوانی در آثار کارتونیست رومانیایی


فارس/ «جورج لیکوریسی» از کارتونیست‌های کشور رومانی در بخشی از آثارش به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی پرداخته است.
کتاب و کتاب‌خوانی از جمله موضوعات مهم در جوامع طی قرن‌های گذشته تا به امروز بوده که «جورج لیکوریسی» از کارتونیست‌های کشور رومانی نیز این موضوع را در آثارش مورد توجه قرار داده است.
این کارتون‌ها در ادامه می‌آید:
بر اساس این گزارش، «جورج لیکوریسی» سال 1956 در رومانی به دنیا آمد. او از دانشگاه پلی تکنیک دانشگاه لاسی در سال 1981 در رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد.
وی از مارس سال 1985 کار خود را در زمینه کارتون شروع کرد و این آثار در نشریات مختلف رومانی و کشورهای دیگر چاپ شدند. او کارتون‌هایش را در نمایشگاه‌های انفرادی در کونتینستی، سوسه وا، بخارست و بیش از 200 نمایشگاه گروهی در رومانی و کشورهای دیگر به نمایش گذاشت.
این کارتونیست در مسابقات کارتون بین‌المللی بسیاری شرکت کرده و برنده بیش از 20 جایزه و لوح تقدیر شده است. وی بنیانگذار و کارگردان هنری مسابقه بین المللی کارتون «100 درصد طبیعی» است.
جورج لیکوریسی یکی از بنیانگذاران فکو رومانی است و در حال حاضر در شمال رومانی زندگی و کار می‌کند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پویش کتاب خوانی کتاب و زندگی با محوریت کتاب دخیل عشق