فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«جامه دران» به شهرهای فاقد سینما می‌رود


سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جامه‌دران» که چندی است که در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی درآمده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره نمایش این فیلم در استان‌ها و شهرستان‌های فاقد سینما، گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که فیلم سینمایی «جامه‌دران»‌ اقتباس از رمان قصه محور است و تجربه نشان داده است که در اکران‌های تهران و شهرستان‌های دارای سینما توانسته با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر دو مشکل اساسی وجود دارد، یکی اینکه با حجم زیادی از فیلم‌های در صف اکران مواجه هستیم و سالن‌های مکفی برای نمایش‌ آنها در اختیار نداریم. دوم اینکه یک سری از استان‌ها و شهرستان‌های ما فاقد سالن سینما هستند که برای آن تدبیری اندیشید. که توسط ستاد اکرانهای جنبی سینمای ایران طراحی و برنامه ریزی کامل در خصوص ساماندهی این امر شده است.

 

این تهیه‌کننده سینما در تکمیل صحبت‌هایش گفت: این طور که متوجه شدیم باید فیلم‌هایی برای اکران در شهرستان‌های فاقد سینما انتخاب شوند که ظرفیت جذب مخاطب را داشته باشند، چون ستاد اکران‌های جنبی سینمای ایران که مسئولیت اکران در این شهرستان‌ها را قبول می‌کند، برای این حرکت هزینه نیز می‌کند که باید تا اندازه قابل قبولی این مقدار هزینه بازگردد.

ساداتیان اظهار داشت: بالاخره فیلم سینمایی «جامه‌دران» طبق آماری که از خود تا به امروز از اکران سینماهای سراسر کشور، به جا گذاشته نشان داده، ظرفیت جذب مخاطب را داشته است و می‌تواند در اکران شهرستان‌های فاقد سینما، موفق عمل کند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چهارشنبه سوری» گفت:ستاد اکران‌های جنبی سینمای ایران که مسئولیت اکران این نوع فیلم‌ها را برعهده می‌گیرد، هرچند با اکران‌ فیلم‌هایی نظیر «چ» و «شیار 143» در شهرهای فاقد سینما حرکت رو به جلویی را آغاز کرد اما چندین بار طی اکران برخی فیلم‌ها متضرر شده، آن هم به‌دلیل استقبال نکردن مخاطبان است. قطعاً ستاد به دنبال این است که فیلم‌هایی را در چرخه اکران قرار دهد که با اقبال عمومی مواجه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استقبال مردم از «جامه‌دران» ما را به این نتیجه رساند که درخواست اکران در شهرستان‌های فاقد سینما را داشته باشیم، گفت: کارهای اجرایی برای نمایش این فیلم در این شهرستان‌ها صورت گرفته است و اگر همه چیز طبق روال پیش برود، اکران فیلم سینمایی «جامه‌دران» در شهرستان‌های فاقد سینما توسط ستاد اکران‌های جنبی سینمای ایران از هفته آینده آغاز خواهد شد.

ساداتیان درباره نحوه نمایش این فیلم در شهرستان‌ها، گفت: این فیلم در سالن‌های نمایش خاموش و همچنین دانشگاه‌های آن شهرستان‌های که فاقد سینما است به نمایش درخواهد آمد و هزینه مختصری همانند سینماها، اما با یک تخفیف قابل توجه برای بلیت این فیلم در نظر گرفته شده است. همچنین زمان نمایش این فیلم با توجه به وضعیت اجتماعی شهر و نوع استقبال مخاطبین در زمان‌های خاص تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DL5EW7


ویدیو مرتبط :
جامه دران