علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نتایج اولیه انتخابات در استان بوشهر


به گزارش خبرنگار مهر، هر چند هنوز مسئولان ستاد انتخابات استان بوشهر آماری از شمارش آرا را در استان اعلام نکرده‌اند، ولی بر اساس اخبار غیررسمی،‌ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده کنونی مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.

شنیده‌های خبرنگاران مهر بیانگر پیشتازی سید کمال‌الدین شهریاری در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان است و پس از وی نیز محمد پاکدل قرار دارد.

در حوزه انتخابیه دشتستان نیز محمد باقر سعادت تاکنون بیشترین تعداد رای را کسب کرده است و غلامرضا مختاری و محمدرضا دهقان‌فرد بعد از وی هستند.

در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نیز عبدالحمید خدری، عبدالکریم جمیری و سید کریم موسوی بیشترین تعداد آرا را تاکنون داشته‌اند؛ رقابت در این حوزه نزدیک است.

در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر نیز سکینه الماسی، حجت‌الاسلام موسی احمدی و حسین بردستانی بیشترین تعداد آرا را تاکنون کسب کرده‌اند؛‌در این حوزه نیز شاهد رقابت نزدیکی هستیم.

استان بوشهر داری چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.


ویدیو مرتبط :
مسابقات والیبال امیدهای استان بوشهر | بوشهر - آبپخش