نشریه صهیونیستی: اسرائیل فقط جای ثروتمندان و زنان روسپی است!


روزنامه "اسرائیل هیوم" در گزارشی درباره وضع زندگی در فلسطین اشغالی نوشت: اسرائیل در انحصار ثروتمندان و زنان روسپی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" نوشت: بر اساس گزارش‌ها میزان فقر در اسرائیل به مرز وحشتناکی رسیده است. 

پایگاه خبری «الخبر پرس» لبنان، رسانه‌های اسرائیل با اشاره به وضع بد اقتصاد داخلی در سال ۲۰۱۵ و افزایش قیمت املاک ومستغلات و آمار فقر تاکید کردند: "اسرائیل فقط جای ثروتمندان و زنان روسپی است."

بر پایه این گزارش، روزنامه اسرائیل هیوم با بیان اینکه وضع زنان روسپی در اسرائیل بهتر از همه است، تاکید کرد: ساکنان آپارتمان‌های لوکس در تل آویو، زنان روسپی هستند.

 این روزنامه در بیان علت این مسئله، به تحقیقات خود درباره اقدام مردان صهیونست به جذب دختران از روسیه و اوکراین برای سوء استفاده از آن‌ها در امور غیر اخلاقی و فاحشه‌گری، اشاره کرد و نوشت: "این زنان روسپی، پول‌های هنگفتی به دست می‌آورند و در برج‌های مسکونی در تل‌آویو و رمات جان ساکن هستند." 

این روزنامه نوشت: سیستم اقتصادی اسرائیل فقط به نفع ثروتمندان عمل می‌کند و صاحبان شرکت‌های گاز که در دفتر نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو شاغل هستند، از درآمد بالایی برخوردارند اما دیگر شهروندان در اسرائیل درآمد مناسبی ندارند و احساس ناامیدی می‌کنند. 

بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، میزان فقر در فلسطین اشغالی در سال ۲۰۱۵ بیش از پیش افزایش یافته و به سطح وحشتناکی رسیده است. 

روزنامه هیوم، حکومت سرمایه داری رژیم صهیونیستی را مسئول وخامت اوضاع اقتصادی دانست و هشدار داد: اگر تغییر ریشه‌ای در سیاست‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی روی ندهد، این رژیم فقط در انحصار ثروتمندان و زنان روسپی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
توقیف نشریه زنان امروز در دولت روحانی!