سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ 93 سرنشین کشتی اندونزیایی ناپدید شدند


ایرنا/ مراکز امدادی اندونزی روز یکشنبه اعلام کردند 93 سرنشین از 118 مسافر یک کشتی مسافربری این کشور که روز گذشته غرق شد، ناپدید و سه نفر کشته شده اند.

سه مسافر کشتی'مارینا تی.بی2' که ساعت 15 روزشنبه در میان امواج بلند دریا ارتباط خود را با ساحل از دست داد، کشته شده و 31سرنشین دیگر نجات یافتند.

این کشتی مسافران را از شهر 'کولاکا' سوار کرده بود.

تعداد مسافران این کشتی روز گذشته 108 نفر اعلام شد، اما براساس گزارش تارنمای روزنامه 'تمپو'، این کشتی با 118 سرنشین در میان امواج بیش از سه متری (10 فوت) در آب و هوای توفانی منطقه پس از ازدست دادن موتور خود غرق شده است.

این اتفاق در آب های خلیج 'بونی' در حوزه استان 'سولاوسی جنوبی' اندونزی روی داده است.

14 کودک نیز جزو مسافران کشتی بودند.

بنابراین گزارش، ماهیگیران اوایل صبح یکشنبه سه نفر از جمله یک زن و یک کودک از مسافران کشتی را زنده یافته و نجات دادند. این مسافران اعلام کردند که قایق در میان ضربات امواج غرق شده است.

'ژولیوس باراتا' از سخنگویان وزارت حمل و نقل اندونزی، گفت که 21 مسافر دیگر کشتی غرق شده، پیدا شده و نجات یافته اند.

ده ها تن از اعضای خانواده مسافران این کشتی در انتظار خویشاوندان خود هستند که ناپدید شده اند.

قایق و کشتی به دلیل موقعیت اندونزی مهمترین وسیله جابجایی و حمل و نقل مردم است و رعایت نشدن موارد ایمنی سبب بروز حوادث ناگواری در این کشور می شود.

کشور اندونزی با جمعیت روبه افزایش 250 میلیون نفری آن از 17 هزار جزیره تشکیل شده و حمل و نقل در این کشور بیشتر به قایق وابسته است و سالانه صدها نفر بر اثر غرق شدن قایق ها در تلاطم دریا جان خود را از دست می دهند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای تک موتوره داخل دریاچه و ناپدید شدن دو پزشک سرنشین آن