سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترامپ: بحران پناهجویان می تواند کار اروپا را تمام کند


ترامپ: بحران پناهجویان می تواند کار اروپا را تمام کندایرنا/ دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی از سیاست آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در پذیرش پناهجویان انتقاد کرد و گفت که با این روش کار اروپا تمام است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه گزارش داد: ترامپ سیاست صدر اعظم آلمان در پذیرش هزاران پناهجو را یک اشتباه خواند و گفت که بحران پناهجویان می تواند باعث بروز انقلاب ها و حتی پایان کار (اتحادیه) اروپا شود.
وی در مصاحبه با هفته نامه فرانسوی 'والور اکتوئل' (Valeurs Actuelles) گفت: فکر می کنم آنگلا مرکل در مورد مهاجران، مرتکب یک اشتباه فاجعه آمیزی شده است.
ترامپ افزود: چنانچه با این وضعیت درست و قوی برخورد نکنید، بله، این پایان کار اروپا خواهد بود، شما با انقلاب های واقعی مواجه خواهید شد.
این نامزد جنجالی جمهوریخواه به این نشریه فرانسوی گفت که بروکسل به بستری برای پرورش تروریست ها و برخی نواحی در اطراف پاریس و دیگر نقاط در فرانسه نیز به مناطقی که نمی توان به آنها قدم گذاشت، تبدیل شده اند.
ترامپ در ادامه به هفته نامه فرانسوی گفت: بدبختانه، فرانسه و پاریس آن چیزی نیستند که باید باشند.
وی افزود: بخشی از دلایل کشته شدن ده ها نفر از مردم در سالن کنسرت 'باتاکلان' پاریس به قوانین سختگیرانه حمله اسلحه در فرانسه مربوط است.
ترامپ به صراحت گفت: همیشه با خود یک اسلحه دارم، اگر در باتاکلان بودم، (به سوی افراد مسلح) شلیک می کردم.
در جریان حملات تروریستی پاریس در نوامبر سال گذشته میلادی (آبان ماه) 130 نفر کشته و حدود 350 نفر دیگر مجروح شدند.
نامزد ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که به نظر وی آمریکا می تواند با روسیه با رهبری ولادیمیر پوتین روابط بسیارخوبی داشته باشد و وضعیت نمی تواند بدتر از آن چیزی که در دوره باراک اوباما با روسیه در جریان است، باشد.
رویترز در پایان گزارش داد: مصاحبه هفته نامه فرانسوی والور اکتوئل با ترامپ، یک هفته پیش از انتخابات آیوا (اول فوریه برابر با 12 بهمن) در دفتر وی در منهتن نیویورک انجام شد.

ترامپ در نخستین انتخابات درون حزبی موسوم به 'انجمن های حزبی' در ایالت 'آیوا' با کسب 24درصد آرا رقابت را به رقیب هم حزبی خود تد کروز که 28درصد آرا را بدست آورده بود، باخت اما در انتخابات دوم که روز سه شنبه (20بهمن) در ایالت نیوهمپشایر برگزار شد با پشت سرگذاشتن رقبا، پیروز شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
بحران پناهجویان در کاله فرانسه