ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اضافه شدن علی کریمی به تمرینات تیم امید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) تیم امید از ساعت 18:30 در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد.

* علی کریمی هافبک تیم سپاهان که عصر امروز به اردوی تیم امید اضافه شده بود زیر نظر کن استید تمرین اختصاصی سبکی را انجام داد.

* محسن کریمی با توجه به درد از ناحیه مچ پا زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. ضمن اینکه شاهین ثاقبی به دلیل سرماخوردگی با نظر کادر پزشکی تمرین نکرد و به استراحت پرداخت.

* بعد از صحبت‌های ابتدایی خاکپور،بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. در این بخش، مربی بدنساز تیم امید تمرینات متنوع با توپ را برای گرم کردن بازیکنان طراحی کرده بود.

* دروازه‌بان‌های تیم امید نیز طبق روال تمرینات گذشته، زیر نظر عزیزیان به گرم کردن پرداختند و تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* در بخش اول تمرین امروز بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان و هافبک‌های دفاعی زیر نظر خاکپور به مرور برنامه‌های دفاعی پرداختند. در این تمرین خاکپور مدام نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و بر حفظ سازمان دفاعی تأکید داشت. گروه دیگر بازیکنان که شامل هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان بودند زیر نظر طباطبایی و روی دروازه ضلع جنوبی، برنامه‌های تاکتیکی تهاجمی را مرور کردند.

در این تمرین بعد از انجام کارهای ترکیبی در پشت محوطه جریمه، مهاجمان صاحب توپ می‌شدند و به سمت دروازه ضربه می‌زدند. طباطبایی بر کیفیت پاس هافبک‌ها و زدن ضربات آخر تأکید داشت.

* در مرحله بعد تمرین بازیکنان در ضلع شمالی زمین در قالب گروه‌های قرمز و سورمه‌ای به مرور کارهای دفاع و حمله و تمرین گلزنی پرداختند. در این بخش از تمرین نیز محمد خاکپور بر رعایت سازمان دفاعی تأکید داشت.

* در مرحله پایانی تمرین، میلاد کمندانی، مهرداد محمدی، فرشید اسماعیلی، رضا کرملاچعب و ارسلان مطهری از سایر نفرات جدا شدند و به تمرین گلزنی پرداختند. در این تمرین خاکپور از جناحین توپ‌هایی را به مرکز محوطه جریمه ارسال می‌کرد و بازیکنان به سمت دروازه ضربه می‌زدند.

*در پایان تمرین بازیکنان بعد از سرد کردن راهی استخر شدند‌.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تمرینات تیم نوجوانان فوتسال باشگاه امید دارالعلوم قسمت دوم