فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیركل آموزش وپرورش خراسان شمالی: فرزندانمان را با هدایت تحصیلی درست توانمند كنیم


به گزارش ایرنا براتعلی حاتمی چهارشنبه شب در نخستین نشست شورای ادارای شهرستان شیروان با بیان اینكه باید به دنبال توانمندسازی فرزندان بود اظهار كرد: هم اكنون ظرفیت بیشتر رشته های هنرستان ها در استان تكمیل نیست.
وی گفت: با وجود اینكه از محل سفر مقام معظم رهبری هنرستان های خوب و شكیلی در این استان احداث شده ولی در برخی از هنرستان های ما واقعا تعداد هنرجویان بسیار اندك است ولی برای توانمندسازی فرزندان باید آن ها را نگه داشت.
حاتمی با بیان اینكه در آموزش و پرورش كارهای متنوعی صورت می گیرد افزود: پارسال، گروهی از تهران در این استان حضور یافتند كه بیش از پنج میلیارد ریال سمعك به دانش آموزان كم شنوا و ناشنوا دادند كه هزینه سرانه ما برای كارهای جانبی كم است.
مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن تبریك هفته معلم گفت: روز معلم به نام روز شهادت یكی از ستارگان درخشان عرصه علم در ایران اسلامی شهید مطهری نامگذاری شده است كه مبانی دینی و اندیشه ای را در دانشگاه تبیین كرد و هم اكنون ما ریزه خوار سفره علم آن عزیز بزرگواریم كه نام معلمان به نام شهید مطهری گره خورده است و وارث شهدایی هستیم كه در تمام سطوح انقلاب پیشقدم بودند كه در این عرصه 68 معلم شهید و 417 دانش آموزان شهید این استان دارد.
حاتمی با بیان اینكه آموزش و پرورش نقطه اتكا و امید جمهوری اسلامی است افزود: باید دانش آموز را اجتماعی به بار آوریم و با خانواده ها ارتباط موثر داشت و بین خانه و مدرسه ارتباط برقرار كرد.
فرماندار شیروان نیز در این نشست گفت: یكی از بركات نظام اسلامی احترام به نظر و رای مردم برای اداره امور كشور به دست خود مردم است كه با شكل گیری این نهاد مردمی شاهد آثار و بركات آن در روستاها و شهرها هستیم.
عباسعلی صفایی با بیان اینكه 442 نفر اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در شیروان خدمت می كنند اظهار كرد: شوراها با همت و تلاش های شبانه روزی خود از حداقل اعتبارات جهت رفاه اجتماعی مردم استفاده می كنند.
وی ارتقای نمایندگی میراث فرهنگی شیروان به اداره، استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان، پروژه انتقال آب چهل كانی، تعادل بخشی آب كشاورزی، بهره برداری از كلینیك ویژه شیروان به زودی، گازرسانی و ... را از جمله كارهای خوب صورت گرفته در این شهرستان عنوان كرد.
صفایی ضمن تبریك گرامی داشت هفته معلم گفت: در روز زنگ سپاس مسئولین تمام دستگاه ها از تمام مدارس سركشی خواهند كرد و به پاس زحمات معلمان این قشر زحمت كش هدایایی تهیه و در كلاس درس حضور خواهند یافت.
امام جمعه شیروان با توجه به نامگذاری شعار سال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری گفت: سرنوشت دولت امسال به اقدام و عمل گره خورده و امسال بنا است به شعارها پایان داده شود.
حجت الاسلام حسین كوثری اظهار كرد: یكی از روزنه هایی كه دشمن می تواند ورود پیدا كند روزنه تحریم است كه با اقتصاد مقاومتی می توان جلوی آن را گرفت و روزنه دیگر از ناحیه تضعیف مبانی دینی عقیدتی جامعه است كه می خواهد با سلاح دین و مذهب به جنگ مردم بیاید كه هر چه برای دین و فرهنگ ناب پیامبر عظیم الشان سرمایه گذاری كنیم هیچ هدر رفتی ندارد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 كیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد محلی از منطقه خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی