علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



وزیر ورزش کنار کفاشیان نشست/ تشویق نوروزی در دقیقه ۲۴


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ایران و عمان از مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و انتخابی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در شرایطی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در اواسط نیمه اول در ورزشگاه آزادی حاضر شد. همچنین عبدالحمید احمدی، معاون وزیر در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* با وجود اختلافاتی که گفته می شود بین وزیر ورزش و جوانان با علی کفاشیان وجود دارد اما وزیر در ورزشگاه کنار رئیس فدراسیون فوتبال نشست و بازی را تماشا کرد.

* در دقیقه ۲۴ هواداران با تشویق هادی نوروزی، یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند.

* داور چهارم این مسابقه به علت اینکه خوان لوپز، مربی اسپانیایی عمان از جایگاهش خارج شده بود، به این مربی تذکر داد تا در محوطه خودش حضور داشته باشد.

* چند خبرنگار عمانی هم در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی بازی را پوشش خبری می دهند.


ویدیو مرتبط :
تشویق هادی نوروزی در دقیقه ۲۴ توسط هواداران استقلال