سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مردان حتی بدون مشکل نیز سالی یکبار به پزشک مراجعه کنند + دلایل


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، شهرام طاهری‌محمودی با اشاره به عمده‌ترین مولفه‌ سلامت مردان اظهار داشت: به طور کلی آقایان نسبت به خانم‌ها در معرض بیماری‌های بیشتری هستند و شیوع بیماری‌های مختلف در آقایان همواره آمار بیشتری داشته و شایع‌تر است.

طاهری‌محمودی همچنین در ادامه اضافه کرد: شیوع اکثر بیماری‌ها در آقایان می‌تواند ناشی از حضور در فضای‌های استرس‌زا در جامعه یا عامل ژنتیکی باشد.

این متخصص اورولوژی با بیان اینکه یک سری از بیماری‌های حوزه‌ اورولوژی فقط منحصر به آقایان است، عنوان کرد: بیماری‌های مربوط به پروستات و دستگاه تناسلی منحصراً مربوط به مردان است، از این‌رو توجه به سلامتِ این ناحیه برای سلامتی آقایان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی که در یک گفت‌وگویی رادیویی حضور یافته بود با اشاره به دلیل شیوع بیماری‌های مختلف در آقایان در طول زمان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل شیوع بیماری‌ها در آقایان حضور در مکان‌های استرس‌زا است و در کنار این عدم فعالیت‌های ورزشی، کار زیاد و استراحت اندک و مصرف سیگار و عادت بد غذایی و. . . می‌تواند دلایل مختلف بیماری‌های گوناگون در مردان باشد.

طاهری‌محمودی همچنین در خصوص اهمیت سلامت در آقایان اشاره کرد: در تمام دنیا بیماری‌های مختلف مردان دارای علائمی هستند که در صورت بروز آنها، شخص دارای علائم، باید سریعاً با مراجعه‌ به پزشک در صدد رفع آن باشد.

وی با تاکید بر اینکه آقایان می‌بایست به صورت مستمر از اوضاع جسمی خود مطلع باشند، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که آقایان باید حتی در صورت عدم بروز علائم بیماری، حداقل در سال یک بار به صورت دوره‌ای به پزشک مراجعه کرده و از اوضاع جسمی خود مطلع شوند، چرا که برخی از اختلالات مربوط به حوزه‌ اورولوژی ممکن است بدون علائم جسمی در بدن رشد کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراجعه به پزشک غیر همجنس