سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروردین امسال ۷ تن موبایل از امارات و کره وارد کشور شده است


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمار رسمی واردات از مبادی گمرکی کشور نشان می‌دهد که در فروردین ماه امسال، از طریق گمرک تجاری فرودگاه امام خمینی بیش از ۷ تُن گوشی موبایل از امارات متحده ی عربی و جمهوری کره وارد کشور شده است.

طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی مبادی گمرکی میزان دقیق کل این واردات ۷۷۹۶ کیلوگرم بوده که ۳۷۱۶ کیلوگرم از آن از کشور امارات متحده ی عربی و ۴۰۸۰ کیلوگرم آن از کره بوده است. ارزش ریالی مجموع واردات موبایل از این دو کشور در فرودین ماه سال جاری ۱۶۲ میلیارد و ۱۵۸ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۷۹۵ ریال بوده است که معادل ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۴۰ دلار می‌ شود.

آمار واردات رسمی تلفن همراه در ۱۰ ماه نخست سال ۹۴ نشان می‌دهد که از فروردین تا بهمن ماه سال گذشته در مجموع ۴۶۹ تن تلفن همراه به ارزش تقریبی ۱۸۸ میلیون دلار وارد کشور شده است.


ویدیو مرتبط :
تن تن و میلو : هدف کره ماه