مادر بافنده پسرش را با کاموا کامل بافت! + تصاویر


بافنده ، بافنده زنClub Geluk بافنده ای است که به بافتن چیزهای ساده بسنده نمی کند و مشتاق به بافتن اشیای عجیب و غریب می باشد چنانچه در اقدامی عجیب اما جالب پسرش را بافته است!

ماجرای جالب پیشنهاد عجیب مادری برای بافتن فرزندان خود که تعجب بسیاری از کاربران را در دنیای مجازی برانگیخته است را در ادامه می خوانید.

«Club Geluk» یک بافنده حرفه ایست که دوست دارد چیزهای عجیب و غریب ببافد. او اشیای روزمره واقعی را با جزئیات زیاد می بافد و حتی درباره آن کتاب نوشته است. اما حالا او پسرش را بافته است! البته خود پسرش هم از این ایده استقبال و با او همکاری کرده است.

او می گوید: «واکنش ها به این کار متفاوت بود، برای بعضی ها وحشتناک و برخی دیگر، زیبا به نظر می رسید. این یک پروژه هنری سرگرم کننده خانوادگی بود. وقتی کار به پایان رسید ما فکر کردیم می تواند یک ایده عالی برای مادرانی باشد که عاشق فرزندانشان هستند و نیاز دارند آنها را در آغوش بگیرند. بنابراین آنها می توانند به راحتی پسر قابل بغل کردن خود را ببافند! پسر بافتنی ، بافنده زن ، پسر بافتنیپسر بافتنی ، پسر بافتنی ، بافتن اشیاپسر بافتنی ، بافتن اشیا ، بافتن انسانپسر بافتنی ، بافتن انسان ، بافندهپسر بافتنی ، بافنده ، بافنده زنپسر بافتنی ، بافنده ، بافنده زنمادر بافنده پسرش را با کاموا کامل بافت! + تصاویر

مادر بافنده پسرش را با کاموا کامل بافت! + تصاویر 5/5 1

منبع : برترینها - / ل

این مطلب مفید بود ؟ این مطلب مفید بود ؟ پسندیدم 1 نپسندیدم 0

مطالب پیشنهادی

نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

هم اکنون دیگران می خوانند loading

وب گردی


ویدیو مرتبط :
بافت شالگردن با دست خالی ( بدون میل کاموا )