ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران:شایستگان لباس تیم ملی را می پوشند


«مریم مشیری» سرمربی تیم ملی کاراته ایران و مدیر تیم های ملی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 12 بانوی کاراته کا به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت می شوند و حمیده عباسعلی دیگر بانوی کاراته نیز برای پوشیدن لباس تیم ملی باید در اردوی انتخابی شرکت کند.
«حمیده عباسعلی» دارنده چهار مدال طلای کاراته قهرمانی آسیا و مدال طلای جهان اوایل هفته جاری حین تمرین دچار مصدومیت شد و مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ایران را از دست داد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران گفت: پزشک تیم وضعیت «حمیده عباسعلی» را بررسی می کند تا امکان حضور مجدد وی در اردوی انتخابی مرحله دوم فراهم باشد.
وی توضیح داد که قطعا با توجه به توانایی های این کاراته کا و میزان آمادگی اش، شانس زیادی برای حضور در اردوهای تیم ملی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران گفت: ‌قرار نبوده است همه بازیکنان ملی پوش در مرحله نخست اردوی انتخابی مشخص شوند و مرحله دوم اردوی انتخابی دوم یا سوم خرداد ماه برگزار می شود و بلافاصله پس از آن، مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی به مدت 10 روز برگزار می شود.
مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی کاراته زنان از روز گذشته - سه شنبه - در تهران آغاز شد.
مدیر تیم های ملی کاراته زنان گفت:‌ نفرات اول پنج وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند ‌و نفرات دوم و سوم همه وزن ها به همراه افرادی که عملکرد خوبی داشته اند، اما در شمار سه نفر برتر نبودند، به مرحله دوم اردوی انتخابی دعوت می شوند.
سرمربی جدید تیم ملی کاراته زنان افزود: رقابت های مرحله نخست اردوی انتخابی کاراته با حضور داوران آسیایی انجام می شود و در روند انتخاب ها دقت نظر بسیاری صورت می گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد تا بهترین نفرات کاراته زنان به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شوند و در فاصله باقی مانده تا مسابقات جهانی اتریش به شرایط ایده آل دست یابند.
مشیری در خصوص برنامه تیم ملی برای آماده شدن ملی پوشان جهت حضور در مسابقات جهانی اتریش گفت: برنامه مدونی در آینده نزدیک برای حضور قدرتمند تیم ملی کاراته بانوان ایران در رقابت های جهانی ارائه می شود و امیدواریم با اجرای این برنامه ها نتیجه خوبی از مسابقات جهانی اترش بگیریم.
تیم ملی کاراته زنان ایران خود را برای حضور در رقابت های کاراته قهرمانی جهان آماده می کند که قرار است از چهارم تا نهم آبان ماه در شهر لینز اتریش برگزار شود.
ورزشی **1828**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صحنه تصادف وحشتناک سرمربی تیم ملی کاراته بانوان