ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضائیان گلش را به چه کسی تقدیم کرد؟


فارس/ مدافع هافبک پرسپولیس گفت: گلی که مقابل پدیده به ثمر رساندم را به علی کریمی تقدیم می‌کنم.
رامین رضائیان پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل پدیده گفت: ابتدا به خاطر ناهماهنگی‌هایی که برای مصاحبه انجام شد باید توضیح دهم که من به احترام خبرنگاران ایستادم و می‌خواستم از اتوبوس بیرون بیایم و مصاحبه کنم. به همین دلیل از خبرنگاران تشکر می‌کنم.
وی در مورد واکنش خود پس از گلزنی که عدد 8 را جلوی دوربین نشان داد،‌گفت: در رختکن هم از من پرسیدند چرا عدد 8 را نشان دادی که من گفتم به خاطر علی‌آقا کریمی و چون او را خیلی دوست دارم این کار را کردم. من همان زمانی که در راه‌آهن بودم و به تیم ملی دعوت شدم. کریمی زحمت من را زیاد کشید و بنابراین گل را به او تقدیم می‌کنم و کریمی بداند که هنوز در یاد پرسپولیسی‌هاست.
رضائیان گفت: دوست داریم تا هم علی کریمی و هم علی پروین به تمرین بیایند و آنها را از نزدیک ببینیم و این موضوع روحیه ما را افزایش دهد.
مدافع هافبک پرسپولیس در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: به بچه‌ها گفتم می‌خواهم سانتر کنم اما در واقع همه را سیاه کردم! زمانی که دیدم دروازه‌بان جایگیری‌اش خوب نیست ترجیح دادم تا مستقیم شوت بزنم.
وی تاکید کرد: من حتی شب گذشته قبل از اینکه بخوابم، می‌خواستم در این بازی هر طور شده گل بزنم تا آن را به کریمی تقدیم کنم.
رضائیان در مورد درگیری‌اش با عالیشاه گفت: این حرف‌ها مطرح نیست. ما همه با هم خانواده‌ایم و عالیشاه هم سابقه‌اش از ما بیشتر است. او حرفی زد و هرچه بگوید من گوش می‌کنم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
وقتی لئو مسی گلش را به پسرش متئو تقدیم کرد!