سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقال هوایی 32 دانش آموز شهركردی سانحه دیده به اصفهان


اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان كوثر شهركرد عصر پنجشنبه هنگام بازگشت از اردوی مشهد مقدس، در حدفاصل تربت حیدریه - زاوه واژگون شد كه در این حادثه دو تن از دانش آموزان جان باخته و 43 نفر دیگر مصدوم شدند.
32 نفر از این دانش آموزان كه از بیمارستان 9 دی تربت حیدریه ترخیص شده بودند، صبح جمعه با اتوبوس به مشهد اعزام شدند تا از طریق هوایی به شهر خود بازگردانده شوند.
محمدباقر قاسم زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد تنها دو دانش آموز كه به دلیل آسیب دیدگی باید با برانكارد منتقل می شدند و نیز اجساد دو كشته شده این حادثه، با پرواز شركت هواپیمایی تابان در ساعت 22:30به مقصد اصفهان انتقال می یابد.
وی گفت: نخستین گروه از این دانش آموزان كه هشت نفر بودند با پرواز ساعت 10:15 دقیقه امروز صبح به شماره 942 هواپیمایی ایران ایرتور راهی اصفهان شدند.
وی افزود: پنج نفر از این دانش آموزان هم با پرواز 7447 شركت هواپیمایی كیش ایر در ساعت 13، دو نفر با پرواز شماره 4358 ساعت 12:25 دقیقه هواپیمایی كاسپین به اصفهان منتقل شدند.
به گفته وی، دو نفر دیگر از این دانش آموزان هم ساعت 13:30 با پرواز شماره 6209 شركت تابان و 15 نفر نیز با پرواز 6207 ساعت 15:30 همین شركت عازم اصفهان شدند.
حادثه مزبور ساعت 13 و 45 دقیقه دیروز در نزدیكی روستای دامسك شهرستان زاوه روی داد كه بنا به گفته مسئولان محلی علت بروز آن خواب آلودگی راننده، پیچ تند جاده و ناتوانی راننده در كنترل خودرو عنوان شده است.
1906/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نجات دانش آموز لرستانی با تلاش و فداکاری دانش آموزان و