سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ اقدام عجیب موتورسیکلت‌سوار در تهران جانش را گرفت


ایسنا/ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی، در این باره گفت: در ساعت 19:10 عصر دیروز تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پراید در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از فیروزبهرام سبب مرگ راننده موتورسیکلت شد.

وی با بیان اینکه لحظاتی بعد از این حادثه عوامل راهور در محل حضور داشتند افزود: بررسی کارشناسان نشان دادکه حرکت خلاف جهت راکب موتورسیکلت در بزرگراه آزادگان علت وقوع این حادثه بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وقوع این حادثه از رانندگان خواست که ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه کافی به مسیر مقابل خود نیز داشته باشند و از حرکت خلاف جهت در بزرگراه‌ها و معابر نیز خودداری کنند.


ویدیو مرتبط :
عجیب و غریبترین موتورسیکلت دنیا!(واقعی و عجیب)