سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف بیش از 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان پس ازمطلع شدن از انتقال مقادیر قابل توجهی برنج قاچاق در اطرف این شهرستان در مسیر تردد قاچاقچیان کالا مستقر شدند و چهار دستگاه خودرو تریلر را که اقدام به حمل برنج خارجی قاچاق می کردند، شناسایی و متوقف کردند.
سرگرد اسماعیل زراعتیان افزود: در بازرسی از این خودروها 91 تن برنج قاچاق فاقد مجوز قانونی و گمرکی به ارزش 12 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد و در ارتباط با این محموله چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
او گفت: چهار دستگاه تریلر متعلق به این قاچاقچیان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کوار نیز اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کوار هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده کواربه سمت شیراز، به یک دستگاه خودرو تریلر شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 575 کیسه برنج خارجی 40 کیلویی به وزن 23 تن، فاقد مدارک قانونی و گمرکی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ دوم علی همت پور ادامه داد: راننده و سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
بنا به گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: ماموران مستقر در ایستگاه ایست بازرسی قلاتویه این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون اسکانیا شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ فرج رستمی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو 27 تن و 530 کیلوگرم موز خارجی قاچاق و چهار هزار پاکت سیگار خارجی کشف شد.
وی، ارزش این محموله قاچاق را 950 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در ارتباط با این کالاهای قاچاق دو نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مُهر نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با کنترل محور های مواصلاتی و انجام ایست و بازرسی، شش دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را توقیف و در بازرسی از آنها یک هزار و 600 لیتر گازوییل قاچاق، 34 دستگاه انواع لوازم برقی و یک هزار و 450 دست انواع لباس کشف کردند.
به گفته سرهنگ مسعود ظهرابی، ارزش کالاهای مکشوفه 620 میلیون ریال برآورد شده و شش نفر قاچاقچی در ارتباط با این کالاها دستگیر شدند.
6118 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشف 800 میلیون تومان کالای قاچاق در استان البرز