بهروز افخمی: فیلمم را می‌سازم و قصد جدایی از «هفت» را هم ندارم!


بهروز افخمی: فیلمم را می‌سازم و قصد جدایی از «هفت» را هم ندارم!خبرآنلاین/ بهروز افخمی شب گذشته در برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی حاضر شد. او به خاطر تولید و ساخت برنامه «هفت» به عنوان کاندیدا به این برنامه آمده بود.
افخمی در بخش از حرف‌هایش در پاسخ به یکی از سوال‌های احسان علیخانی مبنی بر اینکه آیا هنوز با همایون اسعدیان به خاطر نیامدن به برنامه‌تان قهر هستید گفت: «نه من با همایون قهر نیستم و‌‌ همان موقع با او صحبت کردم و حل شد. من شوخی کردم و خودش هم می‌داند.»
علیخانی درباره حاشیه‌های اختلافات با پرویز پرستویی هم در پاسخ به این پرسش که آیا از نامه پرویز پرستویی عصبانی شدید گفت: «نه اصلا عصبانی نشدم. هرکسی که فیلم می‌سازد از نظرات و واکنش‌ها در امان نیست و ممکن است به او بگویند فیلمساز بی‌استعدادی هستی. همین مسعود فراستی که در کنار من است، هیچ کدام از فیلم‌هاى من را دوست ندارد و فقط شاید «عروس» را دوست داشته باشد.»
افخمی درباره پیاده‌روی‌های طولانی‌اش در طول روز هم نکته‌های جالبی گفت: «به خاطر ترافیک تهران مجبورم پیاده‌روی‌هاى طولانی داشته باشم.» در این میان علیخانی اشاره کرد که حاتمی‌کیا هم جزو آن فیلمسازانی است که از ترافیک فراری است و پیش از این با موتور زیاد تردد می‌کرد. نکته‌ای که افخمی در تکمیل آن می‌خندد و می‌گوید: «من فکر می‌کنم ابراهیم حاتمی‌کیا هم مثل من ترافیک را تحمل نمی‌کند و با موتور این ور و آن ور می‌رود. شاید اصلا همین الان هم با موتور باشد!»
اما بهروز افخمی در حاشیه برنامه سه ستاره به «خبرآنلاین» درباره اینکه آیا خبر جدایی‌اش از «هفت» برای فیلمسازی صحت دارد یا نه گفت: «از وقتی که برنامه زنده شده دیگر می‌توانم فیلمم بسازم چون بچه‌هایی که با من کار می‌کنند دیگر به کار وارد شدند و روی غلطک افتادند. از آیتم‌ها و میان برنامه‌ها خیالم راحت است و فقط روز جمعه می‌آیم و بازبینی می‌کنم و می‌رویم برای پخش زنده. من ابتدا فکر می‌کردم که برای پخش زنده نیاز به این هست که یک سال به صورت تولیدی برویم و بعد به زنده برسیم و آن موقع هم همین را گفتم اما برخلاف تصورم هفت ماه زود‌تر به این نتیجه رسیدیم و حالا من می‌توانم با خیال راحت فیلمم را هم بسازم.»
از افخمی پرسیدیم با توجه به حاشیه مسعود فراستی و واکنش سینماگران به اظهارات جنجالی او آیا قرار نیست در سال جدید از منتقد جدیدی در برنامه استفاده شود که افخمی با حمایت از فراستی گفت: «نه اصلا. ما منتقد به تندخویی و بداخلاقی مسعود فراستی کم داریم و اگر سراغ داشتم دو سه تا دیگر شبیه فراستی را حتما می‌آوردم. فیلم که غذا نیست که بدون آن نتوانیم زنده بمانیم. فیلم چیزی است که با ادعای سرگرمی ساخته می‌شود و باید مردم را سرگرم کند، بنابراین فیلمساز اگر کارش بد باشد حق دارد که فحش بشنود!»
بهروز افخمی در تکمیل حرفی که درباره پرستویی به احسان علیخانی روی آنتن برنامه «سه ستاره» گفت، عنوان کرد: «من از عکس العمل آقای پرستویی تعجب کردم اما چیزی که نوشته بود آنقدر‌ها هم تند نبود! ‌گفته بود من فیلمساز متوسطی هستم من خوشحال می‌شوم که فیلمساز متوسطی باشم. البته تلاش می‌کنم بهترین چیزی که می‌توانم بسازم را تولید کنم. برای همین اگر کسی به من بگوید فیلمساز متوسط ناراحت نمی‌شوم، حتی اگر بگوید فیلمساز خیلی بد هم ناراحت نمی‌شوم و حق طبیعی هر فرد است که سلیقه خودش را اعلام کند.»





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
جیوه گی با حضور بهروز افخمی