علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ترافیک روان در همه معابر پایتخت


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به بارش باران در صبح و عصر سه شنبه گفت: امروز به دلیلی بارندگی وضعیت ترافیکی سنگینی را شاهد بودیم اما با تلاش همکاران من به موقع وضعیت عادی در سطح معابر جاری و ساری شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مورد توقیفی نداشته ایم قبلاً اعلام کرده بودیم اگر مواردی از قبیل دور دور کردن، آلودگی صوتی و پرتاب ترقه به بیرون مشاهده شود مأموران پلیس بلافاصله برخورد خواهند کرد. خوشبختانه تا کنون هیچ مورد خاصی در پایتخت گزارش نشده است که جا دارد از مردم شریف تهران برای رعایت قدانین تشکر کنم.

سردار حسینی اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی کامل را دارد  در همه معابر پایتخت حضور دارد و تا زمانی که آرامش به طور کامل در سطح معابر شهر تهران حکمفرما شود به حضور خود ادامه می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
ترافیک روان