فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کم رنگ کردن استکبارستیزی در کشور خیانت به شهداست


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده در همایش منشور عزت در بقعه امام زاده سیدحسین (ع) شیرود با اشاره به مصائب اهل بیت (ع) در واقعه عاشورا اظهار کرد: در عرصه کربلا دشمن بعد از عاشورا به دنبال ذلیل و خوار کردن اهل بیت (ع) بود، ولی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با خطبه های مستحکم عاشورا را استمرار بخشیدند.
وی با بیان اینکه جایگاه انسان در زمین به عنوان خلیفه است و عزت حقیقی در نزد خداوند دارد، افزود: عبودیت خداوند متعال، حاکمیت ارزش های الهی و استکبارستیزی عامل عزت ورزی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران مسئله استکبارستیزی را در جهان یک مسئله انکارناپذیر دانست و بیان کرد: استکبار دشمن قرآن، اسلام و مکتب دین است و همه ما وظیفه داریم با تمام قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دنیا پرچمدار عزت است و امام بزرگوار احساس حقارت را از ایران اسلامی دور کرد، ادامه داد: قبل از انقلاب حقارت و ذلت در ایران وجود داشت و به برکت مکتب عاشورا، امام، بصیرت مردم، انقلاب، شهیدان و تدابیر مقام معظم رهبری ایران اسلامی عزتمند شد.
علیزاده با بیان اینکه استکبارستیزی را از نظام، مکتب قرآن و اهل بیت، شهدا و ولایت یاد گرفتیم، تصریح کرد: برخی در داخل و برخی در خارج می خواهند شعار مرگ بر آمریکا از جامعه ما حذف شود و به فرموده مقام ولایت مذاکره با آمریکا ممنوع و همچنان آمریکا را دشمن اصلی خود می دانیم.
وی تاکید کرد: ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد و استکبارستیز هستیم و خواهیم ماند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران کم رنگ کردن استکبارستیزی در کشور را خیانت به امام و شهدا، انقلاب و ملت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: ملت ایران اسلامی هوشیار هستند و همانند سال های گذشته تمامی نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ زبان، تریبون و قلمی حق ندارد رهبر، دولت و ملت عزت مند ایران اسلامی را تحقیر و تضعیف کند، بیان کرد: موضع ملت ایران موضع امام، رهبری و شهدا یعنی همان مکتب سیدالشهدا (ع) است.
علیزاده گفت: ما در پیچ تاریخی قرار داریم و باید با درایت، بصیرت، تدبیر، شجاعت و اقتدار از این مرحله عبور کنیم تا به ظهور امام زمان (عج) برسیم.ک/1
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تغییر رنگ کیور مرماید به ابی کم رنگ کم رنگ