ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخشش بانوان كاراته كار مازنی در رقابت های انتخابی تیم ملی


افسانه عالمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینكه رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان از صبح امروز سه شنبه در سالن شهید كبكانیان تهران آغاز شد، افزود: در نخستین روز این پیكارها، كاراته كاران اوزان منهای 55 كیلوگرم به روی تاتامی رفتند.
وی ادامه داد: زینب تقوی از مازندران به همراه طراوت خاكسار از تهران مشتركا به مقام سوم این وزن دست یافت و فاطمه چالاكی و زهره برزگر هر دو از مازندران به فینال راه یافتند.
نائب رئیس هیات كاراته مازندران، اظهار داشت: 93 كاراته كار در این وزن به رقابت پرداختند و در نهایت فاطمه چالاكی با شكست رقیب هم استانی خود بر سكوی نخست ایستاد. زهره برزگر نیز گردن آویز نقره را بر گردن نهاد.
عالمی اضافه كرد: این مسابقات از امروز به مدت چهار روز در اوزان منهای 55، 55+، 68- و 68+ در سالن شهید كبكانیان تهران برگزار خواهد شد و نفرات برتر برای انتخابی تیم ملی معرفی می شوند.
7329/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش از نحوه ی انتخابی تیم ملی بانوان